Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@15:47:13 GMT

تصادف ۲ کامیون در ولنجک تهران ۳ کشته داشت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۹۴۳۴

تصادف ۲ کامیون در ولنجک تهران ۳ کشته داشت+عکس

حادثه تصادف دو دستگاه کامیون کمپرسی در خیابان ولنجک تهران منجر به کشته شدن سه تَن شد.

به گزارش ایمنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱:۵۴ بامداد حادثه تصادف در مسیر شمال به جنوب انتهای خیابان ولنجک به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت دو دقیقه مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال ملکی افزود: در محل مشاهده شد که یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل بار خاک و مصالح ساختمانی با سه سرنشین مرد، در مسیر شمال به جنوب خیابان ولنجک به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف شده و با یک دستگاه کامیون کمپرسی دیگر که در حال وارد شدن به مسیر بوده، برخورد کرده است.

وی ادامه داد: بر اثر شدت برخورد کامیون حامل بار خاک در محل واژگون و کامیون دیگر خالی از بار در انتهای خیابان با دیواره ملکی که یک باغ بزرگ بود برخورد کرد.

به گفته ملکی، شدت برخورد به گونه‌ای بود که تا حدودی بدنه کامیون‌ها متلاشی شده بود و سه سرنشین در میان آهن پاره‌های اتاقک کامیون محبوس بودند که آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و هر سه سرنشین را از داخل کامیون خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که هر سه نفر در این حادثه جان باختند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: محل جهت بررسی علت حادثه در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار گرفت و حوالی ساعت شش امروز آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

منبع: تابناک

کد خبر 526596

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادف دو کامیون در ولنجک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان