Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:11:04 GMT

واکسن و تست اجباری خلاف قانون اساسی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۰۲۲

واکسن و تست اجباری خلاف قانون اساسی است

نقد علی خطاب به عین اللهی گفت: امروز گزارش زلزله سی سخت را به شما تحویل می دهیم اما در بحث مدیریت کرونای شما نیز انتقادهایی وجود دارد چرا که واکسن و تست اجباری را خلاف قانون اساسی می دانیم.

به گزارش برنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران از زلزله سی سخت، عنوان کرد: در این گزارش 9 مورد سوءمدیریت و ترک فعل گزارش شده است که باید از آن برای آینده درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر به وضعیت پل خواجو و سی و سه پل اصفهان دقت کنید متوجه می شوید با فرونشست شدید زمین به دلیل خشک شدن زاینده رود روبه رو هستید و اگر 40 سال این اوضاع ادامه داشته باشد چه پاسخی در مقابل جهانیان برای از بین رفتن فرهنگ و تمدن ایران به دلیل عدم پیش بینی مسئله خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در حوزه مدیریت کرونا نیز شاهد سوءمدیریت هستیم، واکسن اجباری و انجام تست PCR مغایر قانون اساسی است متاسفانه برای انجام هر تست اجباری باید بالغ بر 400 هزار تومان هزینه کرد چنین رویه ای مدیریت بحران نیست.

این نماینده مجلس خطاب به عین اللهی گفت: امروز گزارش زلزله سی سخت را به شما تحویل می دهیم اما در بحث مدیریت کرونای شما نیز انتقادهایی وجود دارد چرا که واکسن و تست اجباری را خلاف قانون اساسی می دانیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس تاکید کرد: باید از گزارش زلزله سی سخت درس عبرتی گرفت مخصوصا در حوزه بحران آب باید بدانیم که بحرانی فراتر از خوزستان به دلیل سوءمدیریت ها در اصفهان پیش بینی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی زلزله شورای اسلامی اصفهان زمین فرهنگ و تمدن قانون اساسی مدیریت بحران مجلس قانون نقدعلی زلزله سی سخت قانون اساسی تست اجباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان

وزارت امور مهاجرین طالبان همزمان با آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان از پاکستان اعلام کرد: در ادامه روند جاری اخراج اجباری پناهجویان افغان دارای مدارک اقامتی، 277 نفر از پاکستان اخراج شدند.

 بر اساس اطلاعیه این وزارتخانه که در شبکه ایکس منتشر شده است، پناهجویان اخراج شده 28 فروردین از طریق گذرگاه تورخم وارد افغانستان شدند.

این گزارش می افزاید: آنها شامل 53 خانواده هستند که به صورت اجباری از پاکستان اخراج شده‌اند.

این افراد پس از معرفی و ثبت اطلاعات‌ در اداره امور مهاجرین برای دریافت کمک به دفاتر پناهندگان کمیساریای عالی سازمان ملل و سازمان بین‌المللی مهاجرت معرفی شدند.

نهادهای امدادرسان گزارش دادند در حال حاضر پناهجویان اخراجی با کمبود سرپناه، غذا و فرصت‌های شغلی در افغانستان روبه‌رو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قانون شکنی برخی از پزشکان در دریافت زیر میزی
  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • مبنای قانونی اقدامات پلیس در برخورد با مسئله‌ی حجاب در قالب طرح نور چیست؟
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است