Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@22:53:51 GMT

تصاویر| لحظه‌ای وحشتناک از نبرد دو تمساح

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۵۰۰

تصاویر| لحظه‌ای وحشتناک از نبرد دو تمساح

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی تصاویر منتشر شده از لحظه خورده شدن یک تمساح توسط تمساح بزرگ دیگری در حوضچه‌ای در کارولینای جنوبی در امریکا با بازدید فراوانی در رسانه‌های اجتماعی همراه بوده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ اندازه تمساح کوچک‌تر ۱.۸ متری تخمین زده شده است.

این ویدئو توسط فردی به نام "تیلر سوپر" در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده و نشان می‌دهد چگونه تمساح بزرگتر تمساح کوچک‌تر را گاز گرفته و می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلر می‌گوید: این لحظه‌ای وحشتناک بود و من بهت زده شده بودم.

بیش از ۲۵ هزار نفر این ویدئو را لایک کرده و به اشتراک گذاشته‌اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تمساح کارولینای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: سفر سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور کشورمان به پاکستان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های پاکستانی داشته است.

شبکه‌های خبری پاکستان از جمله جیو نیوز، سما تی وی، هم نیوز، آی آر وائی، دان نیوز، جی تی وی، ۹۲ نیوز، پی تی وی نیوز، دنیا نیوز، ۲۴ ایج دی نیوز، آج نیوز، جی این این نیوز و صدها شبکه‌ خبری محلی برنامه‌های دکتر رئیسی را به صورت زنده پوشش دادند.

در این سه روز برنامه‌های آیت الله رئیسی خبر اول هزاران خبرگزاری‌ و روزنامه‌ خبری بوده است.

جنگ نیوز پربازدیدترین روزنامه اردو زبان پاکستان در صفحه اول خود را به سخنرانی دکتر رئیسی اختصاص داد و با این تیتر «حمله اسراییل به ایران، نابودی اسراییل» نوشت: رییس جمهور ایران با بیان اینکه موضع اسلام آباد و تهران در قبال غزه یکی است، گفت: فلسطینی‌ها در جنگ با اسراییل پبروز خواهند شد، به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر دوباره مرتکب اشتباه یعنی حمله به سرزمین ایران شود، وضعیت کاملاً دیگر خواهد شد و اسراییل نابود شده و از آن چیزی باقی نخواهد ماند. در مسئله فلسطین رویکرد ایران و پاکستان یکسان است.

این روزنامه اردو زبان در روز نخست سفر رییس جمهور کشورمان به پاکستان با تیتر «تصمیم ایران برای تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان» نوشت: رییس جمهور ایران دکتر رئیسی در اولین روز از سفر رسمی خود به پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور دیدار کرد و دو کشور ۸ یادداشت تفاهمنامه را امضا کردند. سران جمهوری اسلامی ایران و پاکستان عزم یکدیگر را نیز برای هدفگذاری مراودات تجاری ۱۰ میلیارد دلاری اعلام کردند.

روزنامه ایکسپریس نیوز پاکستان هم نوشت: رییس جمهور ایران در نشست خبری مشترک با نخست وزیر گفته است که مواضع ایران و پاکستان در مبارزه با تروریسم مواضع یکسانی است. مبارزه با جرایم سازمان یافته، مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با انواع ناامنی‌ها که امروز هم دو کشور و هم منطقه را تهدید می‌کند نگاه مشترک دو کشور است. دفاع از حقوق بشر و حقوق انسان محورهای همکاری‌های دو کشور است.

این روزنامه معروف پاکستان نوشت: رییس جمهور ایران اعلام کرد که سطح روابط تجاری میان ایران و پاکستان قابل قبول نیست و این روابط در گام اول باید به ۱۰ میلیارد دلار برسد. ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند.

همچنین رونامه دیلی پاکستان ضمن پوشش خبری بازدید رییس جمهور کشورمان از دانشگاه دولتی جی سی لاهور نوشت: قلب ما با پاکستانی‌ها می تپد، هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند روابط ایران و پاکستان را خراب کند. بین دو کشور پیوندهای عمیق تاریخی، مذهبی و فرهنگی وجود دارد، توجه ویژه به دانش و مهارت و علم و فناوری نیاز امروز است.

روزنامه دنیا نیوز هم نقل از دکتر رئیسی نوشت: ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور ایران، پس از ورود به لاهور گفت: «می‌خواستم در یک اجتماع عمومی در پاکستان سخنرانی کنم اما به دلایلی ممکن نشده است.»

رییس جمهور ایران در سفر شهر لاهور با مریم نواز شریف، سر وزیر ایالت پنجاب، فرماندار پنجاب دیدار و درباره گسترش روابط بین دو کشور گفت‌وگو کرد.

روزنامه سما هم در صفحه اول خبر اصلی خود را به سخنرانی دکتر رییسی اختصاص داد و نوشت: رییس‌جمهور ایران پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور در سخنانی گفت: وحدت بین ایران و پاکستان، وحدت ناگسستنی است. همانطور که رهبر معظم فرمودند، پیروز این میدان فلسطینی‌ها و مردم غزه هستند.

روزنامه ۹۲ هم از قول دکتر رئیسی نوشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند بین ایران و پاکستان جدایی بندازد.

دان نیوز یکی از روزنامه‌های مهم پاکستان هم با تیتر «هدفگذاری ایران و پاکستان برای تجارت ۱۰ میلیارد دلاری» نوشت: رییس جمهور ایران دکتر رئیسی در نشست خبری با نخست وزیر شهباز شریف با بیان اینکه سطح روابط تجاری و اقتصادی دو کشور قابل قبول نیست، اظهار داشت: در نشست هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان تصمیم گرفتیم برای ارتقای سطح تعاملات تجاری و اقتصادی در گام اول مبادلات تجاری را به میزان ۱۰ میلیارد دلار افزایش دهیم.

شبکه خبری ای آر وی نیوز نیز با تیتر «رییس جمهور ایران قبل از عزیمت به پاکستان چه گفت» به بررسی اهداف و برنامه‌های سفر رییس جمهور کشورمان به پاکستان پرداخت و تمامی برنامه‌های دکتر رئیسی را به صورت ویژه پوشش داد.

شبکه خبری ۲۴ نیز در مورد سفر رییس جمهور کشورمان یک برنامه ویژه با این موضوع تدارک دید و طی آن کارشناسان مطرح این کشور در مورد توافق‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ایران و پاکستان صحبت کردند.

روزنامه کی ۲ نیز نوشت: مقامات پاکستانی از ایران برای سرمایه گذاری در شهرهای کراچی و لاهو دعوت کردند.

در پایان درمورد موضع گیری یکی از دیپلمات برجسته پاکستانی بخوانیم که به شدت مورد تقدیر و حمایت مردم پاکستانی قرار گرفت. ملیحه لودهی، سفیر پیشین پاکستان در ایالات متحده امریکا در یکی از مصاحبه‌های خود با جیو نیوز درباره سفر دکتر رئیسی و نگرانی آمریکا نسبت به آن گفت: «در مورد روابط با ایران با پاکستان خودمان باید تصمیم بگیریم نه آمریکا، اگر روابط خوب پاکستان و ایران به نفع ایالات متحده نیست، این به خود آمریکا مربوط است. ما باید طبق منافع خودمان عمل کنیم».

کد خبر 6088344

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • لحظه وحشتناک تخریب یک خانه بر اثر بارندگی و سیلاب! | ویدئو
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین (فیلم)
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • وحشتناک‌ترین سلفی دنیا را ببینید | تصویر معنادی که سفارت ایران در لبنان منتشر کرد
  • لحظه هولناک وقوع رعد و برق های وحشتناک در چین | ویدئو