Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان امینی گفت: زمان کوتاهی برای آماده‌سازی ملی‌پوشان در اختیار داشتیم تا ملی‌پوشان را مهیای حضور در این رقابت‌ها کنیم، اما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و یک‌دل و یک‌صدا دست به دست هم دادیم تا ملی‌پوشان را به بهترین فرم جسمانی، روحی و روانی جهت حضوری موفق در این دوره از رقابت‌ها برسانیم.

به گزارش برنا، مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: روی نقاط ضعف و قوت کشتی‌گیران و حریفان‌شان کار کردیم و نسخه مناسبی به دست آن‌ها دادیم و خوشبختانه ملی‌پوشان هم دستورات فنی را به درستی بر روی تشک پیاده کردند و تا اینجا توانستند نتایج مطلوبی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم‌ملی کشتی‌آزاد در پایان خاطرنشان کرد: همان‌گونه که همه شاهد بودند، ملی‌پوشان  بر روی تشک مبارزه کم‌کاری نکردند و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پیروزی با حریفان جنگیدند و خوشبختانه نتایج رضایت‌بخشی در رقابت های جهانی نروژ به دست آمد. البته کار ما هنوز تمام نشده است و تا لحظاتی دیگر نیز ملی‌پوشان ۲ وزن آخر و بعد از ظهر هم ۴ فینالیست به روی تشک خواهند رفت و از مردم کشورمان می‌خواهم تا برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند تا نتایج خوبی که در این چند روز به دست آمد، ادامه‌دار باشد و شاهد موفقیت اوزان باقی‌مانده باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی رقابت وزن کشتی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین المللی بوکس جاده ابریشم که یکی از رقابت‌های قدیمی و مطرح جهان است به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد.    تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور پیدا کرد و با ۲ نشان نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.    نتایج ورزشکاران ایران در مسابقات جاده ابریشم به شرح زیر است:    در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر امروز در پیکار نهایی مغلوب "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی شد و گردن آویز نقره دریافت کرد.    در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت. امیری عصر امروز در فینال نتیجه را مقابل "الکساندر زیریانوف" از روسیه واگذار کرد و به نشان نقره رسید.    در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان جدال کرد و در پایان ۳ راند مبارزه، این بوکسور قزاق بود که برنده شد تا کسری به مدال برنز بسنده کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • نور میزبان مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد جوانان
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • هاکی روی یخ بانوان آسیا؛ پیروزی ملی پوشان ایران مقابل قرقیزستان