Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا طلایی منش» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لیگ یک بسیار متفاوت با لیگ ۲ است و اغلب تیم‌ها سابقه حضور در لیگ برتر را دارند که این امر کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

وی افزود: امسال براساس محدودیت در بودجه تیم، سعی کردیم بازیکنان بومی را جذب کنیم و هدفگذاری ما حضور موفق در لیگ یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی منش خاطرنشان کرد: به شاگردانم برای حضور در لیگ یک اعتقاد دارم و تلاش می‌کنیم تا شروع مسابقات به مرز آمادگی کامل برسیم.

وی گفت: شروع خوبی برای آماده‌سازی داشته‌ایم و تاکنون نیز ۲ بازی دوستانه برگزار کرده‌ایم و در ادامه نیز با یکی از تیم‌های لیگ برتری یا دسته اولی بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

سرمربی شهرداری همدان با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه مسوولان اجرایی افزود: تیم شهرداری فقط متعلق به شورا و مدیریت شهری نیست بلکه نیاز به حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی به خصوص اداره ورزش و جوانان همدان دارد.

وی حضور شهرداری در لیگ یک را اتفاق خوشایند برای فوتبال همدان دانست و گفت: امسال به دنبال شگفتی‌سازی در لیگ دسته یک کشور با اتکا به بازیکنان مستعد و با انگیزه خود هستیم.

تیم فوتبال شهرداری همدان امسال در رقابت های لیگ دسته یک کشور حضور دارد.

برچسب‌ها فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان همدان فوتبال شهرداری همدان همدان لیگ دسته اول فوتبال شهرداری همدان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمیدرضا واحدنژاد افزود: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او تأکید کرد: این کاروان ۹ اردیبهشت‌ ماه‌ امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پروازهای حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود