Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اجرای حکم ماشالله سبزی محکوم به قصاص در زندان کرمانشاه با اصرار اولیای دم، روابط عمومی دادگستری کرمانشاه ضمن تکذیب ادعاها مطروحه به بیان توضیحاتی پرداخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی اجرای حکم ماشالله سبزی محکوم به قصاص در زندان کرمانشاه با اصرار اولیای دم، روابط عمومی دادگستری کرمانشاه ضمن تکذیب ادعاها مطروحه به بیان توضیحاتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزاید که اجرای حکم برای ایجاد سازش یک مرحله به تعویق افتاده و به خانواده آنها اعلام شده اما اقدامی صورت نگرفته است.

تکذیب خبر فوت یک زندانی بر اثر اجرای حکم شلاق در زندان اهرتوضیح پلیس درباره برخورد با یک جانباز حین اجرای حکم قضائی: قصد خودزنی و آتش زدن خانه داشت

بنابراین گزارش،  پرونده قبل از اجرا به ستاد صبر استان داده شده است که سازش صورت گیرد حتی یک ساعت قبل از اجرای حکم اعضای ستاد صبر استان کرمانشاه برای سازش اقدام کردند اما خانواده مقتول نپذیرفتند.

این اطلاعیه می‌افزاید که  پرونده مربوط به سال 1389 است یعنی حدود 12 سال پیش و بارها به خانواده اعلام شده است که برای سازش اقدام کنند و  با اینکه پرونده از سوی دیوان برای اعاده دادرسی دوبار رد شده بود اما با این حال حکم یک بار به تعویق افتاده است که سازش صورت گیرد.

بنابر اطلاعیه فوق،  با اینکه ادله لازم برای قتل وجود داشته است اما 50 نفر سوگند یاد کردند که این فرد قاتل بوده است.

گفتنی است طبق قانون یک روز قبل از اجرای حکم جداسازی زندانی صورت گرفته است و یک روحانی با زندانی صحبت کرده و حتی قبل از اجرا، ستاد صبر با خانواده مقتول صحبت کرده‌اند برای سازش اما به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!

اسرائیل ادعا کرد : ۹۹ درصد موشک ها و پهپادهای ایران رهیگیری شدند رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کردند که ادعا‌های ارتش رژیم اشغالگر قدس مبنی بر رهگیری موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی دروغ است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070331 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا درحمله ایران را تکذیب کرد
  • تکذیب ادعای اسرائیلی درباره اصابت موشک ایرانی به دیمونا
  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • ورود ۶۱۰ هزار پرونده به دستگاه قضایی
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • کاریکاتور/ ادعای پوشکی در خصوص قدرت موشکی!
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تکذیب مرگ یک دختر در خبابان وزرا ازسوی پلیس
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند