Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی جنوب کرمان، فاطمه میرساردو افزود: این آرد در راستای خدمات رسانی به روستاییان و توسط شبکه تعاون روستایی جنوب کرمان طی نیم سال نخست سال جاری توزیع شد.

وی اظهار داشت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی  منطقه جنوب کرمان بخشی از سهمیه آرد تعیین شده مورد نیاز روستائیان حوزه شهرستان ها را خریداری و برای توزیع در بین جامعه هدف به عاملان فروش در روستاهای منطقه جنوب کرمان تحویل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: سهمیه آرد هر شهرستان بر اساس آمار جمعیت شهری و روستایی محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: تعاون روستایی می‌تواند در حذف واسطه‌ها و رساندن کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نقش مؤثری را ایفا کند.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان گفت: توزیع کالاهای اساسی نظیر آرد نانوایی در مناطق روستایی و عشایری کشور از جمله وظایف اساسنامه‌ای، مأموریت‌های قانونی و اهداف و رسالت‌های تعاون روستایی است.

برچسب‌ها تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جیرفت تعاون روستایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران جیرفت تعاون روستایی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • خرید تضمینی بیش از ۱۱ هزار تن گندم در هرمزگان
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • توزیع بیش از ۷۰ میلیون لیتر  مواد سوختی در روستا‌های کرمانشاه
  • جشنواره نان در جیرفت
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر