Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:19:46 GMT

«ونوم» رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۱۵۶

«ونوم» رکورد زد

«ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» با فروش ۹۰ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش، رکوردی جدی در دوران پاندمی به جای گذاشت. ناطقان: فیلم جدید «ونوم» که ادامه‌ای تاریک‌تر نسبت به فیلم اصلی است با تاخیر یک ساله سرانجام راهی سینماها شد و رکوردی جدید در ۳ روز اول اکرانش به جای گذاشت.



ادامه این فیلم ابرقهرمانی با بازی تام هاردی موفق شد تا با فروش ۹۰ میلیون دلاری، «بیوه سیاه» را که با فروش ۸۰ میلیون دلاری در ۳ روز اول اکرانش پرچمدار فروش در دوران پاندمی بود پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این فیلم پنج‌شنبه شب با پیش نمایش ۱۱.۶ میلیون دلاری کارش را شروع کرد و روز جمعه که اولین روز اکران رسمی‌اش بود نیز فروشی ۳۷ میلیون دلاری را ثبت کرد. این فیلم در نهایت با فروش در دو روز تعطیل آخر هفته به رقم ۹۰ میلیون دلار رسید.

این فروش در عین حال بیشتر از فروش «ونوم» در سال ۲۰۱۸ بود که کارش را با افتتاحیه ۸۰ میلیون دلاری شروع کرده بود و این زمانی بود که هنوز مشکلی به نام کرونا وجود نداشت. «ونوم» در نهایت به فروش ۸۵۶ میلیون دلاری در سراسر جهان دست یافت که از این میان ۲۶۹ میلیون دلارش از نمایش در چین به دست آمده بود.

پیش از این تنها فیلمی که در ماه اکتبر رقم خیره‌کننده‌ای کسب کرده «جوکر» بود که سال ۲۰۱۹ با فروش ۹۶ میلیون دلاری، کار اکرانش را شروع کرده بود.

در عین حال انیمیشن «خانواده آدامز۲» نیز همین آخر هفته راهی سینماها شد و با فروش ۱۸ میلیون دلاری کارش را شروع کرد و در مکان دوم باکس آفیس ایستاد.

در نهایت در جایگاه سوم باکس آفیس «شانگ چی و افسانه ده حلقه» جای گرفت که با فروش ۶ میلیون دلار دیگر، در مجموع در ۵ هفته ۲۰۶ میلیون دلار فروش کرده است.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: ونوم ، رکورد ، ناطقان ، بودجه ، اکران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ونوم رکورد ناطقان بودجه اکران میلیون دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جو بایدن پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، تحت فشار فزاینده‌ای برای لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران قرار گرفته است. این فشارها بیشتر از سوی نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره وارد شده است. 

ایالات متحده برای نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ تحریم‌های ۱۰ میلیارد دلاری را لغو کرد و به ایران این امکان را داد تا به پول مسدود شده خود دسترسی داشته باشد.

حجم ویدیو: 4.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:43 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی قیمت جهانی طلا
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • «سال گربه» در کمین «تمساح خونی»
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • (ویدئو) لغو معافیت ۱۰ میلیارد دلاری ایران؟!
  • صادرات نفت روسیه رکورد زد
  • صادرات نفت روسیه با وجود تحریم رکورد زد
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا