Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : سردار منوچهر امان الهی درنشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزارشد افزود : شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند ،امنیت پایدار است 

به گفته وی : به مناسبت هفته نیروی انتظامی ۲۶۳ برنامه پیش بینی شده است که دراین هفته برگزار می گردد 

وی بیان داشت : از ۱۷تا ۲۳مهر هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است که شعار امسال پلیس هوشمند ،امنیت پایدار است 

وی خاطرنشان کرد: دراین هفته صبحگاه مشترک با حضور مسئولین استانی برگزار می گردد واز دیگر برنامه های این هفته تجلیل از نمونه های ترافیکی ، برگزاری رزمایش شهری موتور سیکلت سواران قانونمند درسطح استان ، ارتباط مستقیم در مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی، مراسم عطر افشانی قبور شهدا، برگزاری مراسم یادبود قربانیان ترافیکی ، تقدیر از همکاران نمونه ،ارایه خدمات مضاعف درده های انتظامی ، نشست با نخبگان می توان ذکر نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی : هوشمند سازی دردستور کارناجا قرار گرفته است ومقدمات اجرای آن 

 صورت گرفته است .

وی درخصوص پیشگیری از جرائم اقتصادی گفت : باید بسترهایی که باعث فساد اقتصادی می شود توسط دستگاه‌های شناسایی واز وجود آن جلوگیری صورت گیرد

48

کد خبر 1560892

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از اجرای طرح نور در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، فرمانده نیروی انتظامی استان در دیدار  جمعی از ایثارگران ، جانبازان و خانواده معظم شهدا در راستای حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) گفت : قدردانی شما از نیروی انتظامی، مسئولیت ما را بیشتر می‌کند چرا که شما نور چشم ما و دلسوز این انقلاب و نظام هستید.

به گفته  سرادر ابراهیمی؛ در طرح نور برخوردهای ما قاطع و قانونی و به موقع و مستمر خواهد بود.

وی افزود: در مقابله با هنجارشکنان عفاف و حجاب ورود پیدا کرده ایم و همه سازمان ها باید پای کار بیایند  تا این طرح به ثمر بنشیند و به فرمان مقام معظم انقلاب نباید بگذاریم دشمنان سو استفاده کنند. 

فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: اگر امروز در مقابل این فریضه واجب کم توجهی کنیم باید پاسخگو باشیم و این موضوع به  جد در دستور کار ما قرار گرفته است . 

سردار ابراهیمی تاکید کرد: باید بنیان خانواده ها را تقویت کنیم خیلی اوقات خانواده ها غافل هستند و از جوانان خود اطلاعی ندارند . 

وی با تبریک و تشکر از نیروهای مسلح در اجرای وعده صادق افزود:  سیلی محکمی بود بر دهان اسرائیل و حامیان آنها که به کنسولگری ما تعرض کردند و اجازه نخواهیم داد که چشم داشتی به این خاک داشته باشند .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در دنیا جز چند کشور برتر از لحاظ تجهیزات هستیم و آنها می‌دانند که اگر خطایی بکنند به شدت با آنها برخورد خواهد شد .

سرادر ابراهیمی در ادامه گفت: مباحث سرقت، برخورد با اراذل و اوباش، اتباع بیگانه و مقابله با معتادین متجاهر در کنار این طرح همچنان پیگیری می شود .

 

 

دیگر خبرها

  • ​تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»/ وحیدی: فقط انگشت‌شماری از افراد قصد هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی داشته‌اند که به مراجع قضائی معرفی شده‌اند
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • تقدیر وزیر کشور از فرماندهی نیروی انتظامی در اجرای «طرح نور»
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • ارتقای شاخص های حوزه سلامت چهارمحال وبختیاری در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح ارتقای سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقا سواد سلامت در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد