Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:53:17 GMT

باغ شاهزاده ۱۳ مهر تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۴۹۱

باغ شاهزاده ۱۳ مهر تعطیل است

معاون میراث‌فرهنگی کرمان از تعطیلی باغ شاهزاده ماهان در روز ۱۳ مهرماه و باز بودن آن در روز ۱۵ مهرماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجتبی شفیعی، معاون میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از تعطیلی باغ شاهزاده ماهان در روز ۱۳ مهرماه (رحلت پیامبر اعظم (ص)) و باز بودن این مکان تاریخی در روز ۱۵ مهرماه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شفیعی گفت: موزه‌های تحت پوشش این اداره‌کل فردا (۱۳ مهر) مصادف با رحلت رسول اکرم و شهادت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل خواهد بود.

او درباره وضعیت باز یا بسته‌بودن موزه‌ها در روز پنج‌شنبه ۱۵ مهرماه مصادف با شهادت امام رضا (ع) افزود: موزه‌ها روز پنج شبه باز و آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

شفیعی اظهار کرد: کاخ موزه‌ها و اماکن فرهنگی و تاریخی تحت پوشش این اداره‌کل در روز‌های ۱۴ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و بیست و هشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)

نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور حجت الاسلام محسن عرفاتی معاون امور علمی و فرهنگی آستان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072495 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه