Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیاوش وزیری رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه گفت : سازمان بهداشت جهانی یک سازمان علمی غیرسیاسی و مستقل است که در حوزه سلامت برای تمام مردم صرف نظر از قومیت، نژاد و مذهب برنامه‌ریزی‌هایی می‌کند.

او واکسیناسیون را تنها راه پیشگری از پاندمی کرونا دانست و گفت : تزریق واکسن ضرورت دارد، ولی ماندگاری آنتی‌بادی به چه میزان باشد مشخص نیست، سطح آنتی‌بادی افت پیدا می‌کند به همین دلیل تزریق دُز یادآور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه (مختص بیماران کرونایی) افزود: تا به امروز هیچ واکسنی که در فرد ایجاد آسیب فیزیکی یا ایجاد اختلال در نسل کند برای کووید ۱۹ طرحی نشده است.

او ادامه داد: واکسن عوارض دارد، ولی این عوارض دلیلی برای عدم دریافت واکسن نیست، ریسک بروز عوارض واکسن به مراتب کمتر از درگیری با خود بیماری کرونا است.

وزیری گفت: اخبار نادرست درباه واکسن سریع منتشر می‌شود و متأسفانه اثرگذار است، تنها راه کنترل پاندمی دریافت واکسن است اگر می‌خواهید پاندمی کنترل شود و زندگی به وضعیت عادی برگردد شایعات واکسیناسیون را فراموش کنید و هر چه سریع‌تر واکسن تزریق کنید .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزی خمینی‌شهر با اشاره به اجرای طرح رایگان واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل در طیور بومی این شهرستان گفت: این بیماری با علائم پیچش گردن، بی‌حالی و در برخی موارد علائم عصبی و تنفسی و خِرخِر گلو همراه است و در صورت شیوع نوعی بیماری مهلک با تلفات بالا و شیوع سریع است و این بیماری نه‌تن‌ها باعث از بین رفتن طیور منطقه می‌شودو تهدیدی جدی برای مرغداری‌ها که به‌عنوان بنگاه‌های اقتصادی مهم مطرح هستند، است

الهه شیروی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری انتقال ویروس از طیور بومی به طیور صنعتی و افزایش سطح ایمنی طیور بومی دانست و افزود: این نوع واکسن که متفاوت با سایر واکسن‌ها از نظر مقاومت در برابر حرارت و سهولت استفاده آن به جهت ریختن در ظرف آبخوری آنها است، در اختیار مرغداران قرار گرفته و تاکنون ۳۰ هزار و ۱۵۶ قطعه پرنده خانگی از جمله اردک، کبوتر، غاز و سایر ماکیان واکسینه شدند.


این طرح تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و بین محله‌های مختلف کوشک، قلعه امیریه، اصغرآباد و درچه نیز توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • چگونه می‌توان بیماری دیابت را کنترل کرد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز