Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ایمان حسین پور شرفشاد معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره علت تعویق دوباره دادگاه CAS در صدور رای پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس اظهار داشت: تیم داوری باید درباره پرونده مشورت کنند. به دلیل اینکه ادعاهای باشگاه النصر زیاد بوده شاید استعلام‌ها و بررسی‌ها زمان‌بر بوده است.

وی ادامه داد: این اتفاق طبیعی است و در بیشتر پرونده‌ها رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده دارای ابعاد متفاوتی است و شاید خود ما هم پیش‌بینی این تعویق در صدور رأی را می‌کردیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص پیش بینی‌اش از رای نهایی دادگاه CAS گفت: نمی‌شود پیش‌بینی انجام داد، پرونده حساس و بزرگی است و ما هم دفاع خیلی خوبی انجام دادیم و باید منتظر رأی دادگاه CAS باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته‌ها بیش از هر زمانی به گلزنی عیسی آل‌کثیر به عنوان تنها مهاجم تخصصی خود نیاز مبرمی دارد.

آل‌کثیر مقابل ملوان یک گل سه امتیازی زد و کادرفنی پرسپولیس امیدوار است او به روند گلزنی خود ادامه بدهد. او که نیم فصل دوم به پرسپولیس برگشت، تابه‌حال ۴ گل در لیگ و حذفی به ثمر رسانده است.

پرسپولیس این هفته در یک بازی حساس باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سرخ‌ها، مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد.

در صورت گلزنی این مهاجم احتمالا باید شاهد خوشحالی نکردن عیسی در آبادان به احترام هواداران تیم سابقش باشیم. او این روزها در تمرین با آمادگی خوبی ظاهر شده و در پی زدن پنجمین گل فصلش برای پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • گلایه برخی از مشتریان اسنپ کارفیکس از تاخیر در صدور مدارک موتورسیکلت
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • صدور رأی پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی»
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رسیدگی به ۴۵ پرونده در کمیسیون حقوق شهروندی دادگستری خوزستان
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست
  • ارسال۱۸۶ پرونده احداث تاسیسات گردشگری به مراجع صدور پروانه