Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال فولاد سیرجان برای حضور در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تهران را به مقصد تایلند ترک کرد.

تیم والیبال فولاد سیرجان راهی تایلند شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال فولاد سیرجان جهت شرکت در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد تایلند ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام کادر فنی، علیرضا بهبودی، امیرحسین درخشان، آرمین تشکری، سهند اله‌وردیان، مهدی جلوه، علی‌اصغر رزم‌فر، رسول شهسواری‌نژاد، مصطفی حیدری، الکساندار بلاگوجویچ، صابر کاظمی، شهروز همایون فرمنش، رامین خانی، مجتبی قلی‌زاد و محمد صادقی، 14 بازیکن نماینده والیبال کشورمان در این رقابت‌ها هستند و سعیدرضایی (سرمربی)، محمد‌رضا شریف‌پور (سرپرست)، علی نقدی قاسم‌آبادی (مربی)، رضا قاسمی‌نژاد رائینی (مربی)، حمید قاسمی نژاد رائینی (مربی)، محمد هادی قاسمی (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست) و محمد دزواره‌ای (تدارکات) به عنوان کادر این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

مهدی جلوه و مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست) که تیم والیبال جوانان را در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی ایتالیا و بلغارستان همراهی می‌کردند، از صوفیه راهی تایلند شدند.

رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا از 16 تا 23 مهرماه (8 تا 15 اکتبر) به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. گروه‌بندی مسابقات به این شرح است:

گروه A: تایلند یک، سریلانکا، قزاقستان، کویت، عراق
گروه B: ایران (فولاد سیرجان)، قطر، تایلند دو، فیلیپین، ازبکستان

برنامه دیدارهای تیم فولاد سیرجان در مرحله گروهی به شرح زیر است:

16 مهر: ایران- فیلیپین
17مهر: استراحت
18 مهر: ایران- ازبکستان
19 مهر: ایران- قطر
20 مهر: ایران – تایلند

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فولاد سیرجان تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند