Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپلیکیشن WhatsApp در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از ویژگی‌هاست که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک راه اندازی شود، زیرا این شرکت قصد دارد گزینه‌های جدیدی از جمله آپشنی برای مخفی کردن مکالمات و طراحی مجدد صفحه اطلاعات گروه‌ها ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آنچه وب سایت "indianexpress" ذکر کرده است، در میان ویژگی‌های پیشرفته‌ای که انتظار می‌رود کاربران واتساپ قبل از پایان امسال از آن برخوردار شوند، موردی وجود دارد که ممکن است به شما امکان ارسال فیلم یا عکس با وضوح بالا را بدهد.

۱. گزینه Last Last Seen

واتساپ قابلیت مخفی کردن آخرین تماس مخاطب خاص را اضافه می‌کند، این ویژگی توسط WaBetaInfo مشاهده شده و انتظار می‌رود به زودی در دسترس کاربران iOS و Android قرار گیرد. سرویس پیام رسانی در داخل ارائه می‌شود و تنظیمات حریم خصوصی برنامه دارای گزینه جدیدی به نام "Exclude my contacts" یا حذف مخاطبین من است. گزینه جدید به کاربران امکان می‌دهد آخرین تماس مخاطبین خاص را فعال کنند، این ویژگی زمانی مفید خواهد بود که نمی‌خواهید آخرین باری را که در واتساپ آنلاین بوده اید به برخی نشان دهید.

۲. ناپدید شدن چت ها

شبکه اجتماعی واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید چت‌های مخفی است. این حالت برای چت‌های فردی و گروهی در WhatsApp در دسترس خواهد بود که از طریق آن قابلیت پیام‌های پنهان موجود گسترش می‌یابد. این ویژگی پس از مدت کوتاهی به طور خودکار موضوعات جدید را به یک گفتگوی زودگذر تبدیل می‌کند.

۳. ویرایشگر نماد گروه

سرویس پیام‌های متعلق به فیسبوک در حال کار بر روی ویژگی ویرایشگر نماد گروه است که در نسخه بتا برنامه در Android مشاهده شده است و به کاربران امکان می‌دهد به سرعت نماد‌های دلخواه را برای گروه‌ها ایجاد کنند. گزینه‌ای برای انتخاب رنگ پس زمینه نیز وجود دارد و WhatsApp ایموجی‌ها و برچسب‌ها را به عنوان یک گزینه ارائه می‌دهد.

۴. ارسال ویدئو یا عکس با وضوح بالا

واتساپ به سختی فیلم و عکس را فشرده می‌کند و این باعث می‌شود کاربران نتوانند سریع آن‌ها را به مخاطبین خود ارسال کنند. این شرکت به زودی ویژگی جدیدی را به برنامه اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بارگذاری یک ویدئو یا عکس را مشخص کنند. کاربران به زودی می‌توانند بین حالت بهترین کیفیت، حالت ذخیره داده و حالت خودکار که کیفیت ویدئو‌های به اشتراک گذاشته شده را تعیین می‌کنند، یکی را انتخاب کنند.

۵. تبدیل عکس‌ها به برچسب

این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را به برچسب تبدیل کنند و آن‌ها می‌توانند نوار زیرنویس هنگام بارگذاری یک تصویر جدید در برنامه را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید

ویژگی جدید واتساپ؛ فعالیت همزمان در دو تلفن همراه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی کاربران فضای مجازی ارسال عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد + تصاویر