Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز سوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدار‌های اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۷۰ کیلوگرم عرفان الهی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر جینتارو موتویاما دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد نیکولای گراحمز از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. الهی در این مرحله مقابل ارنظر آکمات علی اف از قرقیزستان با نتیجه ۸ بر ۸ مغلوب شد و با توجه به پیروزی این کشتی گیر مقابل حریف روس در دیدار نیمه نهایی، الهی به گروه بازنده‌ها رفت. وی فردا در این گروه باید با برنده کشتی گیر سریلانکا و آرمان آندراسیان از ارمنستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل یوگنی ژربایف از روسیه قرار بگیرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با نتیجه ۴ بر صفر الیزبار اودیکادزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر رادو لیفتر از مولداوی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۱ علیشیر یرگالی دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گلیج در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا رفت، اما در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار برنده دیدار میان باتزول اولزیسایخان از مغولستان و ماگومدگادجی نوروف دارنده مدال برنز جهان از مقدونیه است.

گفتنی است در رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی آزاد حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مدال طلای اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم رسیدند و رحمان عموزاد و یونس امامی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

همچنین در پایان رقابت‌های مقدماتی چهار وزن نخست علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور به ترتیب در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

بیشتر بخوانید

قهرمان پرافتخار کشتی ایران و جهان: کوچک‌تر از آن هستم که از مردم چیزی بخواهم/ دست‌بوس پدر و مادرم هستم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند