Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمدعلی اقدسی رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت: میزان جوجه ریزی در شهریور ماه امسال یک میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه و در مهرماه تاکنون ۶۵۵ هزار قطعه بوده و نگرانی از نظر تامین گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

او افزود: با توجه به اینکه در مرداد ماه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام گرفته و با مازاد بخش زیادی از مرغ تولیدی در استان مواجه بودیم به همین خاطر یک هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ به استان خوزستان و یک هزار و ۲۰۰ تن گوشت مرغ به استان کرمانشاه ارسال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه میانگین مصرف مرغ در استان روزانه ۴۵ تن با قیمت مصوب ۲۵۵ هزار ریال عرضه می‌شود مازاد مرغ تولیدی استان به استان‌های همجوار صادر می‌شود.

اقدسی بیان کرد: تلاش شده تا به رغم تغییر و نوسان قیمت مرغ در استان‌های همجوار قیمت مصوب ستاد تا تنظیم بازار کشور رعایت شود و با نظارت‌های مستمر با مواد متخلف برخورد قانونی شده است.

او اضافه کرد: بر اساس بررسی انجام شده اکنون مشکلی در زمینه تامین نهاده‌های دامی در استان نداریم و به میزان کافی نهاده دامی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: مازندران با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی ماهانه این استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن خیریان‌پور، امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با اشاره به رکود جوجه‌ریزی در این استان اظهار کرد: این اقدام اولین گام بلند کشاورزی مازندران در راستای تحقق برنامه‌های جهش تولید مدنظر مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی ماهانه این استان با ثبت ۱۷ میلیون و ۴۳۷ هزار قطعه در فروردین ماه در کشور و استان شکسته شد، افزود: این مقدار معادل ۱۲.۸ درصد جوجه‌ریزی کشور است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه‌ریزی استحصال شود.

خیریان پور با اعلام اینکه در این مدت سه شهرستان از مازندران به در جایگاه برتر تولید جوجه قرار گرفتند، گفت: ساری با دو میلیون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: آمل با بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه رتبه سوم قرار گرفتند.

کد خبر 746675

دیگر خبرها

  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی در مازندران
  • میزان جوجه ریزی در مازندران از ۱۷ میلیون قطعه گذشت
  • مجوزی برای صادرات دام صادر نشده است
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • سطح کشت گلخانه‌ای در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • جوجه‌ریزی فروردین به ۱۳۵ میلیون قطعه رسید