Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:04:13 GMT

وضعیت ترددهای جاده‌ای تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۲۲۵

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترددی در جاده‌های شمالی را تشریح کرد و گفت: محدودیت‌های تردد در تمامی جاده‌های کشور همچنان ادامه دارد. ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: محدودیت‌های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج به / از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در محورهای کرج-چالوس، هراز-فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت‌های محور کرج-چالوس اظهار داشت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به موج برگشت مسافران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ الی ساعت ۲ روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز همان روز از ساعت ۴ روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترددی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ممنوع خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روز جمعه تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ روزهای مورد نظر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترددی در محور فیروزکوه، افزود: تردد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۸ الی ۲۴ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محدودیت‌های ترددی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع اعلام است.

وی در پایان با اشاره به محدودیت‌های محور آستارا به اردبیل و بالعکس گفت: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع اعلام شد. منبع: مهر برچسب ها: ترددهای جاده ای ، پایان هفته ، محدودیت ها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترددهای جاده ای پایان هفته محدودیت ها رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک اشاره به محدودیت محدودیت های ترددی محدودیت های تردد بالعکس ممنوع مواد سوختی تردد انواع راهور ناجا روز بعد الی ۲۴ روز ساعت ۱۲ شنبه مورخ مهر ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان