Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در مراسم آئین تکریم و معارفه شهردار اهواز اظهار کرد: خوزستان یک استان استراتژیک است و نگاه بزرگان نظام و حکمرانان جمهوری اسلامی به این خوزستان یک نگاه راهبردی و پشتیبانی‌کننده است.

استاندار خوزستان افزود: به‌تبع وضعیت شهر اهواز نیز به‌عنوان یک کلان‌شهر ویژگی خاص خودش را دارد و به‌عنوان یکی از چند کلان‌شهر کشور وظیفه ما را در سطح استان و در سطح شهر اهواز سنگین می‌کند چون باید بتوانیم یک استان و شهری در تراز و شأن مردم خوزستان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خسارت‌های سنگینی در اقصی نقاط این استان و شهرهای بزرگ آن از جمله اهواز در زمان جنگ تحمیلی صورت گرفت که بعد از پیروزی در دفاع مقدس نیز دوران بازسازی شروع شد و مسیرهای بازسازی تا به امروز ادامه دارد.

خلیلیان با بیان اینکه شهر اهواز وضعیت مناسبی ندارد، گلایه کرد: آیا استان خوزستان یک استان فقیر و محروم است؟ خیر چون ۴۰ درصد منابع بودجه کشور را استان خوزستان تأمین می‌کند.

استاندار خوزستان افزود: به‌منظور رسیدگی به وضعیت و مشکلات استان از جمله اهواز آسیب‌شناسی دقیقی انجام شده و در این راستا نیز برنامه‌ها را بر مبنای ۸ محور تنظیم شده که در دو سطح در استان و شهر اهواز باید کار شوند.

وی تأکید کرد: ما باید جایگاه این استان را نسبت به وضع موجود ارتقا دهیم و طبیعتاً از ظرفیتی که در دولت انقلابی فعلی وجود دارد و اراده‌ای که برای پشتیبانی از استان خوزستان است به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

خلیلیان افزود: در این راستا نیز شهردار جدید اهواز وظایف سنگینی را بر عهده دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق مهم‌ترین مشکلات شهر را جمع آوری و آنها را رفع کند؛ شهردار جدید باید ساختارهای فعلی را تغییر دهد چون با این ساختارهای موجود امکان تحول و توسعه و پیشرفت وجود ندارد و علاوه بر این باید زمینه رانت خواهی را بزداییم و در مسیر عمرانی حرکت کنیم.

استاندار خوزستان گفت: در این استان باید مشکل توزیع امکانات و اقدامات به‌صورت عادلانه دنبال شوند؛ همچنین در شهر اهواز و در مناطق مختلف باید امکانات و منابع عادلانه توزیع شوند تا یک توسعه متوازن شهری در شهر اهواز به وجود آید.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهر اهواز از دوگانگی و دوقطبی عجیب برخوردار است چون برخی مناطق آن بسیار عقب‌مانده و برخی مناطق دیگر پیشرفته هستند.

کد خبر 5320189

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استانداری خوزستان شهردار اهواز شهرداری اهواز ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا زلزله کرمانشاه واکسن کرونا گرگان کهگیلویه و بویراحمد قزوین اربعین 1400 احمد وحیدی سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

‌به مناسبت روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح امروز چهارشنبه در شهرستان اهواز با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مراسم رژه نیروهای مسلح امروز _بیست و نهم فروردین_ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرماندهی لشکر ۹۲ زرهی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیروهای جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

وی افزود: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرار داده است دلدادگی در راه خداوند است، امروز دنیا عظمت و قدرت نیروهای مسلح ایران را درک کرده است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگردها و پهپادهای کشور از سدها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیروهای مسلح ایران را نشان می‌دهد.

در این مراسم یگان‌های پیاده و خودرویی ارتش، سپاه و نیروی انتظامی با حرکت از مقابل جایگاه، اقتدار خود را در دفاع از کیان و مرزهای میهن اسلامی به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیروهای مسلح تجهیزات سبک و سنگین نظامی، سامانه‌های پدافند هوایی و مخابراتی به نمایش گذاشته شد.

کد خبر 745434

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • نان در خوزستان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • تعاونی‌ها در خوزستان توسعه یابند
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز