Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام « عبدالحسین خسروپناهی» دوشنبه شب در آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی در مسجد الزهرا (س) اراک افزود: آیت‌الله حسن‌زاده آملی تا آخرین لحظه عمر بابرکت خود ساده زندگی کرد.

وی بیان کرد: آیت‌الله حسن‌زاده آملی تا آخر عمرشان، خود را شاگرد پیامبر (ص) و اهل‌بیت( ع) دیدند و تا زمانی‌که اساتید ایشان از جمله علامه شعبانی و آیت‌الله علامه طباطبایی در قید حیات بودند، نزد آنها شاگردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد حوزه و دانشگاه کشور ادامه داد: نگاه آیت‌الله حسن‌زاده آملی به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) تاریخی نبود و معرفتی بود.

حجت‌الاسلام خسروپناهی اظهار داشت: نگاه انسان‌های وارسته به پیامبر (ص) نگاه تاریخی نیست و نگاه درس و بهره‌گیری است.

وی گفت: انس بیشتر مردم با اهل‌بیت (ع) محبتی است و این مهم ارزشمند است اما باید بیش از ارتباط محبتی ارتباط معرفتی برقرار شود.

استاد حوزه و دانشگاه کشور اضافه کرد: انسان‌ها به اندازه معرفتی که از قرآن و اهل‌بیت (ع) پیدا می‌کنند در عالم آخرت جایگاه می‌گیرند.

حجت‌الاسلام خسروپناهی عنوان کرد: جامعه اسلامی که عقلگرا نباشد دچار مشکل می‌شود و در جامعه‌ای که عقل حاکم باشد به دنبال آن علم دارای حکمت ایجاد می‌شود.

وی گفت: آیت‌الله حسن‌زاده آملی همیشه بر توجه به قرآن کریم، برهان و عرفان تاکید داشتند و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نوحه خوانی و عزاداری در سوگ رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های این آیین بود.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی رحلت حضرت رسول اکرم آیت الله العظمی حسن زاده آملی پروندهٔ خبری وداع ایران با عالم ربانی و سالک توحیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی رحلت حضرت رسول اکرم اراک استان مرکزی رحلت حضرت رسول اکرم آیت الله العظمی حسن زاده آملی آیت الله حسن زاده آملی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده

خسرو حیدری درباره شروع مشکلات ساپینتو و فتح‌الله‌زاده گفت: در زمان ساپینتو اگر مشکل مدیریتی نداشتیم هر سه جام را می‌توانستیم بگیریم، مشکلات زیادی داشتیم و چندین ماه بود که بازیکنان پول نگرفته بودند، مدام مدیرعامل عوض می‌کردیم و مدیرعامل ها با ساپینتو مشکل داشتند، زمانی که فتح‌الله‌زاده به تیم اضافه شد و برای بازی سوپرجام آمد همان‌جا با هم به مشکل خوردند. از همان روز اول، یک سری چیزها به ساپینتو گفته بودند و یک‌سری چیزها هم فتح‌الله‌زاده می‌دانست و با هم به مشکل خوردند.

حیدری ادامه داد: در بازی سوپرجام که بازی با نساجی بازی داشتیم، فتح‌الله‌زاده و ساپینتو را آشتی دادم، او به من گفت که اجازه نمی‌دهم ساپینتو روی نیمکت بنشیند و خودت روی نیمکت بشین که به او گفتم حاج آقا عجله نکن! دنبال این بودم تا آنها با یکدیگر رابطه خوبی داشته باشند و در نهایت هم رابطه خوبی پیدا نکردند و فتح‌الله‌زاده از تیم رفت و مدیرعامل جدید آمد.

حیدری درباره مشکلاتی که بابت دفتر کمپ ناصر حجازی اتفاق افتاد گفت: تا روز آخر مشکلات آنها وجود داشت و مشکلات بزرگتر می‌شد، آقای ساپینتو دفتر حاضر در کمپ را می‌خواست که در اختیار او باشد و بازیکنان را برای تماشای فیلم بازی‌ها به آنجا ببرد چون جایی نداشتیم و آقای فتح‌الله‌زاده می‌گفتند این دفتر من است و به او نمی‌دهم.

حیدری درباره مشکلات حجت کریمی با ساپینتو گفت: او می‌خواست قرارداد ساپینتو را تمدید کند و ما شانس قهرمانی در جام‌حذفی را داشتیم، ما بازی‌ای که هفت گل به تراکتور زدیم هواداران توقع داشتند که تمدید شود اما در باشگاه همه دوست داشتند که او برود و دنبال بهانه بودند، مشکلاتی که بین ساپینتو و هواداران پرسپولیس اتفاق افتاد او را روز پنجشنبه محروم کردند و اعلام کردند که 4 ماه محروم شده و باشگاه اعتراضی نکرد و همانجا فهمیدم که می‌خواهند او را کنار بگذارند.

حیدری درباره اخلاقیات ساپینتو گفت: او مربی فنی و خیلی خوبی بود ولی از لحاظ اخلاقی مشکلش این بود که خیلی زود عصبی می‌شد.

 

منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • نگاه تمدن آفرین در عرصه معماری و شهرسازی و بازآفرینی لازم است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • آیت‌الله رئیسی: صهیونیست‌ها امروز منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر