Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:14:54 GMT

سرقت سایپا با پراید سرقتی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۸۸۴

سرقت سایپا با پراید سرقتی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی خبر سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و وانت سایپا با بار زغال در شهر "ماهان" بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن‌پور در تشریح جزئیات سرقت بیان داشت: سارقان ابتدا خودرو پراید را که بدون تجهیزات ایمنی پارک شده بود را سرقت و در مسیر با یک دستگاه خودرو وانت سایپا حاوی بار زغال که شیشه‌های آن نیمه باز بوده و به علت خرابی رها شده بود برخورد و تصمیم به سرقت این خودرو نیز با یدک کردن آن با خودرو پراید سرقتی می‌کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خودرو پراید در شهر کرمان و خودرو سایپا در یکی از شهر‌های جنوبی استان کشف شد تصریح کرد: ارزش ریالی خودرو‌های سرقتی به همراه بار سرقت شده زغال از سوی کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند از شهروندان خواست:در جهت تامین امنیت پایدار در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت خودرو پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ احمد حاج پروانه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو مظنون شدند و این خودرو را برای بررسی های بیشتر متوقف کردند.

وی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق  در این کامیونت   خبر داد و گفت ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره کل تعزیرات حکومتی ادامه داد خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز