Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با معاون اختراعات سازمان جهانی وایپو در ژنو دیدار کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با لیسا جورگنسن معاون اختراعات سازمان جهانی وایپو در حاشیه شصت و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) که از امروز در سازمان ملل در ژنو سوییس آغاز بکار کرده است دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح‌الله خداییان معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با خانم لیسا جورگنسن معاون اختراعات سازمان جهانی وایپو در حاشیه شصت و دومین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی (وایپو) که از امروز در سازمان ملل در ژنو سوییس آغاز بکار کرده است دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست به پیشرفت‌های مالکیت معنوی و رشد هفت پله‌ای ایران در سال ۲۰۲۱ اشاره شد.

معاون رئیس قوه قضاییه در این نشست به شاخص‌های نوآوری مربوط به ثبت طرح‌های صنعتی، ثبت علایم تجاری و ثبت اختراعات داخلی و بین‌المللی و اینکه در ایران دانشگاه‌های مختلفی در حوزه مالکیت معنوی وجود دارد که دانشجو می‌پذیرد و این رشته تدریس می‌شود؛ اشاره کرد.

جورگنسن معاون اختراعات سازمان جهانی وایپو نیز در این دیدار گفت که با توجه به شرایط کرونا، از طریق فضای مجازی و بصورت وبیناری دوره‌های آموزشی برای کارکنان مرکز مالکیت در ایران برگزار خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد که ایران اقدامات خوبی در حوزه مالکیت معنوی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وایپو سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رئیس سازمان ثبت اسناد مالکیت معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی امروز چهارشنبه در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد گفت: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و … همچنین مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

کد خبر 6081015

دیگر خبرها

  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند