Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:03:21 GMT

پلمب ۲۲ هزار واحد صنفی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۶۱۲۰

پلمب ۲۲ هزار واحد صنفی در کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نانوایی‌ها یکی از مهمترین اماکن مورد هدف کارشناسان بهداشت هستند گفت : در نانوایی‌ها علاوه بر بهداشت فردی باید کارت تندرستی را به موقع تهیه کنند و حذف ارتباط دست با پول را همیشه مدنظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد خبازی‌ها مجهز به دستگاه کارت‌خوان شده‌اند گفت : در دوران شیوع کرونا ۲۲ هزار واحد صنفی پلمب شده که بخش زیادی مربوط به نانوایی‌ها است.

کرمی افزود: متصدیان یا خبازان باید به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند نان تحویل ندهند و این از مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

او با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد استانی کرونا از این به بعد در تمامی مراکز، اماکن و ادارات کارت واکسن مطالبه می‌شود افزود: چنانچه متصدی واحد صنفی کارت واکسن نداشته باشد آن واحد پلمب می‌شود.

کرمی ادامه داد: از هفته آینده از متصدیان و مدیران تمام اماکن، مراکز، سوپرمارکت، رستوران، ادارات و صنایع کارت واکسن مطالبه می‌شود و از این افراد درخواست می‌شود حداقل یک دز واکسن را دریافت کرده باشند و کارت واکسن را در محل کار داشته باشند.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار بازدید از مراکز و اصناف استان انجام شده است گفت: تعداد بازرسان با تعداد مشاغل تناسب ندارد به طوری که در تمام استان ۳۵۰ بازرس وجود دارد و در روز‌های تعطیل هم مشغول هستند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی واحدهای تولیدی نظارت و بازرسی کارت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا