Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید حمید سجادی مدال طلای کامران قاسم پور دلاور کشتی ایران در رقابت های قهرمانی جهان را که با پیروزی مقابل حریف قدر روسی بدست آمد، تبریک گفت.

به گزارش برنا، پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است:

 

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه ی قهرمان پرور مازندران در رقابت های جهانی نروژ نشان از شکوه عزم و اراده ی جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی جهان را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق سومین طلای جهان روی سینه ی غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده ی با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز ، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزشدوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم .

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888565

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • معمای سخت کامران قاسم پور و حسن یزدانی؛ چرا باید یک نفر قربانی شود؟
  • تصویر مشترکی که یزدانی و قاسم پور منتشر کردند | بزرگترین نبرد سال ۱۴۰۳ در راه است
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم