Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل تیم ملی بلژیک در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اظهار کرد: تیم ما یک نیمه نهایی بسیار حساس را مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان پیش رو دارد. این مسابقه دیدار بسیار حساسی برای ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تیم ما و بلژیک به همراه ایتالیا و اسپانیا برای کسب این عنوان و قهرمانی در رقابت‌ های لیگ ملت‌های اروپا مبارزه خواهیم کرد، تیم ما با وجود حضور در گروهی بسیار سخت اکنون توانسته است که به جمع ۴ تیم پایانی این رقابت‌ها صعود کند و می‌خواهیم قهرمان جدید این مسابقات باشیم.

دشان گفت: پیش از این قبل از این مسابقات تنها جام ملت‌های اروپا و جام جهانی وجود داشت و حالا کسب جام لیگ ملت‌های اروپا هدف تیم ملی فرانسه است.

سرمربی تیم ملی فرانسه درباره مهاجم خود گریزمن و عملکرد پر انتقاد این روز‌های او گفت: او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان عملکرد مثبتی داشت و این برای اعتماد به نفس او خوب است. او به اتلتیکو مادرید بازگشت، اما آن‌ها دیگر همان بازیکنان سابق را ندارند. با توجه به تعهد و خصوصیات او، مشکلی در رابطه با گریزمان نمی‌بینم. فکر می‌کنم او خوشحال است که دوباره به تیم ملی دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید

ژاکا: باید نقاط قوت خود را در بازی مقابل تیم ملی فوتبال فرانسه نشان دهیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدیه دشان لیگ ملت های اروپا لیگ ملت های اروپا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون؛ بدون توقف به سمت قهرمانی
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • تاسیس«ائتلاف مساجد، جمعیت‌ها و رهبران مسلمان اروپا» در فرانسه