Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان مدال طلای کامران قاسم پور دلاور کشتی ایران در رقابت های قهرمانی جهان را که با پیروزی مقابل حریف قدر روسی بدست آمد، تبریک گفت.

پیام سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه ی قهرمان پرور مازندران در رقابت های جهانی نروژ نشان از شکوه عزم و اراده ی جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی جهان را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق سومین طلای جهان روی سینه ی غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده ی با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز ، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزشدوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم.

کامران قاسمپور دارنده مدال طلای امیدهای جهان در فینال وزن ۹۲ کیلوگرم مقابل ماگومد کوربانوف دارنده مدال طلای اروپا از روسیه قرار گرفت و با ارایه کشتی جسورانه و با زیرگیری و درختکن‌های بی‌نقص خود حریف روسی را با نتیجه ۸ بر ۴ شکست داد و قهرمان جهان شد. طلای قاسمپور سومین مدال طلای ایران در پیکارهای جهانی است و امید تیم ملی را برای قهرمانی تیمی برای ششمین مرتبه زنده نگه داشت.

این اولین مدال طلای ایران در وزن ۹۲ کیلوگرم است (اوزان کشتی آزاد در سال ۲۰۱۷ تغییر کرد). پیش از این در این وزن علیرضا کریمی ۲ مدال نقره و برنز جهان در این وزن کسب کرده بود.

شب گذشته نیز حسن یزدانی و امیرحسین زارع موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شده بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حمید سجادی کامران قاسم پور نروژ سید حمید سجادی کامران قاسم پور نروژ کامران قاسم مدال طلای قاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • مرحله جدید دوئل موافقان و مخالفان حسن یزدانی و کامران قاسم پور پس از باخت تیلور | نجات یزدانی از خداحافظی زودهنگام
  • پیام احساسی کامران قاسم‌پور برای خداحافظی آقای عضله / کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود
  • (عکس) استوری قشنگ کامران قاسم‌پور برای رقیب آمریکایی
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد