Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ در برخی از مناطق کشورهای مختلف جهان از سر گرفته شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پلتفرم‌های «فیس‌بوک»، «واتس‌آپ» و «اینستاگرام» پس از ساعت‌ها وقفه تا حدی به فعالیت خود بازگشته‌اند.

نیویورک تایمز گزارش داد که فیس‌بوک تیم کوچکی از کارکنان خود را به مرکز داده این شرکت در کالیفرنیا فرستاده است تا سرورهای شرکت را به صورت دستی فعال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که سهام فیس‌بوک پس از اختلال در خدمات سایت و پلتفرم‌های اینستاگرام و واتس‌اپ، 5.5 درصد کاهش یافت.

دیشب به دنبال بروز یک اختلال گسترده، دسترسی میلیون‌ها کاربر به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های واتس‌اپ، اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر فیسبوک قطع شد.

این اختلال نادر که همزمان در کشورهای مختلف جهان روی داده است، یکی از طولانی‌ترین وقفه‌های همزمان در خدمات‌دهی این شبکه‌ها طی سال‌های اخیر محسوب می‌شود.

علت این اختلال هنوز مشخص نشده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام‌رسان‌‌های فیسبوک مسنجر و واتس‌اپ هر سه متعلق به شرکت فیسبوک هستند.

انتهای پیام

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • هشدار افزایش وزش باد و ارتفاع امواج در دریای خزر
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد