Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر «قباد محمدی» روز سه شنبه به ایرنا افزود: با پیگیری های چند ساله تیم مدیریتی دانشگاه و حمایت دکتر مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی این دستگاه ام آر آی خریداری شد و تعداد دستگاه‌های MRI دانشگاه علوم پزشکی به ۲ برابر ارتقا پیدا کرد.

وی گفت: باتوجه به نیاز مبرم مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی بعنوان مرکز ترومای غرب کشور این دستگاه، کمک شایان توجهی به تشخیص ضایعات ترومایی مراجعه کنندگان به این بیمارستان خواهد داشت و از طرفی ضریب اطمینان خاطر بیمارستان‌های دانشگاهی، پزشکان و بیماران را برای درمان موثرتر بالا خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همچنین تلاش‌های تیم مدیریتی دانشگاه با همراهی خوب نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی برای دریافت دستگاه MRI بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان به مراحل نهایی رسیده و بزودی شاهد تحویل این دستگاه به بیمارستان مذکور خواهیم بود. 

محمدی اظهار داشت: دریافت تجهیزات پزشکی، بخصوص تجهیزات سنگین ظرف چند سال اخیر، بی نظیر بوده و تقریبا تمامی مراکز دانشگاه از موهبت این امکانات مهم و حیاتی برخوردار شده اند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

۸۵ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد ۱۴ رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و ۲۰ رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، ۲۵ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی و ۲ رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین ۴۵۳ عضو هیأت علمی دارد.

۱۱۶ دانشجوی خارجی نیز در رشته‌های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از ۸۰۰ مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می‌شود.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران