Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشت بیش از پنج ساعت از زمانی که سرویس‌های فیس‌بوک،‌ اینستاگرام و واتس‌اپ با قطعی مواجه شده بودند، اکنون این سرویس‌ها مجددا در حال برقراری هستند.

 در حالی که در ساعات گذشته، سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های زیرمجموعه شرکت فیس‌بوک با قطعی و اختلال گسترده مواجه بودند، در عین حال متیو پرینس، مدیر کلاودفلر اعلام کرد: مشکل  BGP‌های فیس‌بوک در حال حل شدن است و این بدان معناست که سرویس‌ها در حال بازگشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون دسترسی به اینستاگرام در ایران هم مجددا امکان‌پذیر شده است.

در ساعاتی که فیس‌بوک با یکی از بزرگ‌ترین اختلالات خود مواجه بود، اخباری مبنی‌بر احتمال هک این شبکه مطرح شد و برخی هم علت این قطعی را مشکلات تکنیکی مطرح کردند. این در حالی است که کارشناسان، تنظیم پروتکل دروازه‌ای مرزی (BGP) را دلیل این اختلال دانسته‌ عنوان کردند که سندی برای ادعای حمله هکرها وجود ندارد.

نیوزویک نوشت، کاربرانی که از اینستاگرام و واتس‌اپ استفاده می‌کنند گزارش کرده‌اند که سرویس‌های فیس‌بوک در حال بازیایی است، اما این کار با کمی کندی برای تمامی کاربران در حال انجام است. قطعی گسترده فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر، به‌طور کلی در آمار آمده و نشان می‌دهد ۱۰.۶ میلیون گزارش قطعی از سراسر جهان منتشر شده، بیشترین گزارش از آمریکا با ۱.۷ میلیون و سپس آلمان با ۱.۳ میلیون گزارش بوده است.

پس از ساعت‌ها اختلال در سرویس‌های فیس‌بوک، پیام‌رسان واتس‌اپ هم مجددا در ایران و در دیگر مناطق در دسترس قرار گرفت./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فیس بوک سرویس ها واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوطه بیرونی آرامگاه خرقانی در دسترس گردشگران قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سید محمدصادق رضویان سرپرست پایگاه میراث ملی مجموعه تاریخی بسطام و خرقان   گفت: با اتمام عملیات شناژ پیرامونی این آرامگاه که با هدف تکمیل بخش بیرونی آن صورت گرفت، عملیات استحکام‌بخشی بستر بیرونی آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی به پایان رسید.
وی افزود:  به این ترتیب علاقه‌مندان و گردشگران می‌توانند ضمن بازدید از این محوطه، از غرفه‌های صنایع‌دستی که به مناسبت نوروز در آن دایر شده است نیز بازدید کنند.
رضویان افزود: با توجه به اتمام عملیات بستر بیرونی به‌منظور تکمیل عملیات استحکام‌بخشی کل بنا ،عملیات مشابه در بخش داخلی آرامگاه در دستور کار پایگاه قرار دارد.
شیخ ابوالحسن خرقانی عارف بزرگ قرن چهارم و پنجم هجری است و آرامگاه او  در روستای قلعه‌نو خرقان در ۲۴ کیلومتری شمال شاهرود در بخش بسطام قرار دارد.
 مجموعه شیخ ابوالحسن خرقانی دارای کتابخانه، سوئیت‌های اقامتی و فضای تفرجگاهی است و این مجموعه ارزشمند به شماره ۶۴۵ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

دیگر خبرها

  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • قطعی برق در برخی مناطق کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد
  • محوطه بیرونی آرامگاه خرقانی در دسترس گردشگران قرار گرفت
  • قطعی آب در برخی مناطق تبریز