Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: ادعای تخلف احتمالی در تایید صلاحیت نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره استان تهران را بررسی می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌محمد عبدی‌قهرودی با اشاره به این‌که 11 مهر نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان زنجان و کرمان به‌صورت الکترونیکی برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات کرمان 4 هزار و 486 نفر شرکت کردند که درصد مشارکت در استان 35/46 درصد ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان زنجان نیز درصد مشارکت 46/24 درصد بود که این درصد نسبت به در دوره قبل با میزان مشارکت 23.1 درصدی بود که حدود دو برابر رشد را نشان می‌دهد.

وی درباره ادعاهای مطروحه مبنی بر نادیده گرفته شدن دستور وزیر راه و شهرسازی درباره تعارض منافع در لیست نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام تهران، گفت: هیئت اجرایی و دستگاه نظارت استان تهران بررسی‌های خود را انجام و نتیجه اعلام عمومی شده است.

وی ادامه داد: چنانچه فردی نسبت به تایید صلاحیت دیگران یا رد صلاحیت خود در فهرست منتشر شده نامزدها اعتراض یا شکایتی دارند می‌تواند شکایت خود را به دستگاه نظارت کشور اعلام کند تا رسیدگی انجام شود.

رئیس شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تاکید کرد: با این حال ، چنانچه در هر زمانی تخلفی محرز شود دستگاه نظارت کشور اقدام خواهد کرد و افراد متخلف از لیست نهایی حذف خواهند شد و افرادی که صلاحیتشان برای انتخابات تایید نشده نیز در صورت ارایه دلایل متقن و مستندات لازم ، به نسبت به آنها اتخاذ تصمیم خواهد شد و در صورت تایید صلاحیت نهایی،‌ اسامی آنها به لیست افزوده می‌شود.

به گزارش تسنیم، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس طی نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی از نادیده گرفتن اسناد و مدارک معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات هیئت مدیره استان تهران انتقاد کرده و خواستار رسیدگی فوری رستم قاسمی به این موضوع شده است.

انتقاد نماینده مجلس به رویکرد راه و شهرسازی تهران؛‌ آقای وزیر نگذارید دلسوزان نظام مهندسی دلسرد شوند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی شورای مرکزی نظام مهندسی سازمان نظام مهندسی انتخابات هیئت مدیره راه و شهرسازی تایید صلاحیت نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت اعلام کرد: در یکصد و بیست و نهمین نشست هیئت عالی شورای وحدت، موضوع دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بر اساس تصمیمات اخذ شده در این جلسه مقرر گردید فهرست نامزد‌های مورد حمایت شورای وحدت در  سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام  شهر، شمیرانات و پردیس تهیه و به اطلاع مردم شریف رسانده شود.  

متکی در ادامه توضیحاتش افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزد‌های راه یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود بگنجاند.  

نماینده مردم شریف تهران، ری و شمیرانات ضمن تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر ملت نجیب و قهرمان ایران در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده است، حضوری فعال داشته و در راستای وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل کرده و فهرست نامزد‌های مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

در خاتمه گفتنی است ۹۰ نفر از نمایندگان منتخب در دور نخست انتخابات مجلس دوازدهم مورد حمایت شورای وحدت بودند که از این تعداد ۶۰ نامزد به طور اختصاصی در فهرست شورای وحدت و ۳۰ نفر نیز به طور مشترک با سایر فهرست‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد