Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، مخاطبان با ثبت سوژه‌ای در بخش فارس‌من با عنوان «مشکلات جاده ترانزیتی پایتخت و هاب انرژی ایران عسلویه» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در توضیح این سوژه ثبت شده آمده است: همانطور که مستحضرید در حال حاضر جاده ترانزیتی جم به فیروزآباد و بالعکس بالخصوص فواصل پلیس راه فراشبند به شهرستان جم و بالعکس بر اثر نشست‌های مکرر جاده و حفره‌های ایجاد شده تبدیل به چاله‌هایی شبیه چاله فضایی در زمان رانندگی و به هنگام عبور با سرعت زیاد از این چاله‌ها شده است ضمن اینکه بر آثر سوء مدیریت و ترمیم ناقص کنونی جاده که برخی از نقاط آسفالت را کندن و به جای آن سیمان بتنی نامرغوب ریخته شده و بر روی آن روکش آسفالت نشده وضعیت را به بدتر از قبل تغییر داده و احتمال ترکیدن لاستیک خودروها نیز دوچندان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرابی بی‌حد و مرز مسیر را بر چهاربانده نبودن و خطرات جاده‌های رخ به رخ اضافه کنید که پایتخت اقتصادی ایران باید این جاده ترانزیت آن باشد.

در همین خصوص نعمت الله حاتمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برای جاده ترانزیتی جم به فیروز آباد فرایند انتخاب پیمانکار برای لکه گیری و ترمیم چاله‌های این محور آغاز شده و به زودی شروع بکار خواهد کرد.

حاتمی افزود: مسیر تعیین شده در حوزه جغرافیایی این شهرستان به زودی لکه گیری و ترمیم چاله‌های این محور ترانزیتی شروع و عملیات اتمام آن به سرعت صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص زمان دقیق اتمام این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه تخصیص بودجه و برنامه ریزی‌های صورت گرفته به پیمانکار از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تعیین می‌شود، بر این اساس می‌توان سرعت پروژه و زمان اتمام آن را مشخص کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای جاده پلیس عسلویه جاده ترانزیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت بر پیگیری مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت: پروژه کمربندی پاکدشت با توجه به اراضی کشاورزی که در مسیر پیشروی آن قرار دارد باید پیگیری شود و با استفاده از راهکارهای قانونی رفع موانع کنیم.

فخاری افزود: طرح‌های کمربندی، مهد ایرانیان و امیرالمومنین با توجه به راهکارهای قانونی و پیگیری ادارات مدنظر با نگاه دینی، اخلاقی و قانونی سریع رفع شود.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های روستایی و شهری پاکدشت گفت: در مناطقی که بر عهده شهرداری و یا راهداری است، باید سریعاً برای بهبود جاده‌های روستایی و شهری اقدام شود، در پیگیری پروژه‌ها در نظر داشته باشیم که فرمانداری محور هماهنگ کننده دارد و پیگیری اراضی معارضین به عهده ادارات مدنظر می‌باشد، در کنار هم و همدل و همراه مسائل را پیگیری و رفع کنیم.

کد خبر 6087027

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد