Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس برجسته روسی در حوزه فناوری اطلاعات طی اظهاراتی تأکید کرد که اختلالات اخیر در اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک، ضرورت دور شدن از انحصار در شبکه‌های اجتماعی را نشان می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، النا وُلتوفسکایا، کارشناس برجسته روسی و رئیس کمیته فناوری اطلاعات اوپورا Opora، طی اظهاراتی تأکید کرد که اختلالات اخیر در اینستاگرام، واتس اپ و فیس بوک نشان دهنده ضرورت دور شدن از انحصار در شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی در حوزه فناوری اطلاعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت" یک چیز را می‌توان با اطمینان گفت؛ جایی برای انحصار در شبکه‌های اجتماعی و به طور کلی در حوزه فناوری اطلاعات وجود ندارد. خوب است که جایگزین‌هایی مانند تلگرام و توییتر وجود داشته باشند تا ارتباطات قطع نشود.

وُلتوفسکایا در ادامه گفت: من مطمئن هستم که عملکرد کامل فیس بوک و اینستاگرام خیلی سریع به حالت قبل باز می‌گردد به هر حال، ما در مورد میلیاردها دلار و وفاداری چند میلیون مخاطب صحبت می‌کنیم. اما این یک هشدار است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

واکنش‌ها به اختلال سراسری فیس بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام/ مالک فیس بوک 7 میلیارد دلار ضرر کردوصل شدن مجدد واتساپ، اینستاگرام و فیسبوک در برخی از مناطق جهان

این کارشناس افزود: رقابت و تنوع در زمینه ارتباطات اجتماعی ضروری است. اگر تجارت شما با دیجیتال ارتباط دارد، همیشه خوب است که دو کانال اینترنتی، چندین سرور در پلتفرم‌های مختلف داشته باشید، به طوری که در صورت خرابی یکی از آن‌ها می‌توانید با دیگری کار کنید.

روز دوشنبه، کاربران سراسر جهان از اختلال گسترده در فعالیت فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ خبر دادند.

فیس بوک که مالک این شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان واتس اپ است، اختلالات به وجود آمده را تأیید کرد و اطمینان داد که در حال رفع مشکلات هستند. قطع این شبکه‌ها که جهانی بود حدود 5 الی 6 ساعت به طول انجامید.

گزارش‌ها حاکی است که اختلالات پدید آمده در این شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، منجر به ضرر 7 میلیارد دلاری مارک زاکربرگ، مالک این شرکت در عرض چند ساعت شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینستاگرام فیس بوک اینستاگرام فیس بوک شبکه های اجتماعی فناوری اطلاعات واتس اپ فیس بوک شبکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما. این برنامه در فصل جدید شامل چهارمحور دستاورد‌های ایران، پیرامونی و خبری، شکوفایی اسلامی و علم و فناوری در جهان است.

هر قسمت از این فصل با حضور مهمانان، کارشناسان و مسئولان خواهد بود و به اخبار روز علم و فناوری پرداخته می‌شود.

«چرخ»، به تهیه کنندگی فرزام محبی و اجرا و سردبیری سیاوش عقدایی،روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت ۱۹ پخش می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • دلیل کیفیت خواب پایین تر زنان نسبت به مردان مشخص شد
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • آنچه باید درباره اختلال شخصیت ضد اجتماعی و عوامل بروز آن بدانید
  • ببینید | «چرخ» علم دوباره می‌پرخد
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما