Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@04:06:24 GMT

یک خبر خوب درباره عزت‌الله مهرآوران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۰۴۰۶

یک خبر خوب درباره عزت‌الله مهرآوران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عزت‌الله مهرآوران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که پس از ابتلاء به کرونا چند روزی می‌شود که در بیمارستان آتیه تهران بستری است، برای تسهیل در روند درمان، حتی مدتی به خواب مصنوعی برده شد اما خوشبختانه خبرها از بهبود وضعیت وی حکایت دارد. 

هژیر مهرآوران، فرزند این هنرمند درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: ایشان چند روز خون ریزی معده داشتند که خداراشکر شب گذشته خونریزی قطع شده است و به ما گفتند وضعیت کلی رو به بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: داروی بیهوشی را قطع کرده‌اند ولی آرام بخش‌های قوی می‌زنند. کم کم دارند پدرم را به حالت هوشیاری بر می‌گردانند. تا جایی که من متوجه شدم، ایشان حالت نیمه هوشیار دارند و از حالت خواب مصنوعی خارج شده‌اند.

مهرآوران در پایان تاکید کرد: به ما گفتند، هنوز برای بهبودی کامل به کار و زمان زیایدی نیاز است، اما هم قلب و هم ریه نسبت به روزهای گذشته خداراشکر رو به بهبود است.

 عزت الله مهرآوران چندی قبل دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده بود.

پربیننده ترین فتحعلی اویسی درگذشت ماجرای عاشقانه نفیسه روشن در عراق + عکس دیدار حمید صفت با مادرش پس از آزادی + عکس خوش گذرانی فرزاد فرزین در کیش + عکس چهره جدید سحر قریشی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آنزیم‌های بهبود دهنده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این آنزیم‌ها در حوزه‌های مختلف خوراک دام و طیور، مواد غذایی و صنایع بهداشتی پرکاربرد و با هزینه کمتر نسبت به مشابه خارجی تولید شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تولید آنزیم‌های بهبود دهنده
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم