Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قایدی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی درباره اینکه نانوایی‌های این شهرستان نان نمی‌پزند و آردشان را می‌فروشند، بیان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از واحد‌های نانوایی بازرسی و با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارگروه آرد و نان شهرستان شامل معاونت برنامه ریزی فرمانداری، نماینده اداره غله، نماینده اداره صمت و اتحادیه نانوایان در پایان هر ماه برای تعیین سهمیه‌ آرد هر واحد نانوایی بر اساس گزارش کارگروه اقدام می‌کند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از هزار و ۲۰۰ بازرسی از نانوایان شهرستان انجام گرفته که برای ۳۸ واحد پرونده تخلف تشکیل شده است.

قایدی عنوان کرد: این پرونده‌ها به ارزش ۱۱۸ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

او از مردم به‌ویژه فعالان اجتماعی خواست تا در صورت دیدن هرگونه تخلفی موضوع را با ذکر مصداق از طریق تلفن گویای ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش کنند.

بیشتر بخوانید

نانوایی‌ها و تعمیرگاه‌های خودرو در صدر فهرست شکایت بوشهری‌ها

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای مجازی نانوایی نان آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی از نانوایی های سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این بازرسی ها ، کیفیت ، کمیت ، رعایت زمان پخت و قیمت نان بررسی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود