Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "حسین نوری فریدفرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: روز گذشته مأموران یگان امداد شهرستان سیب و سوران، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور فرعی "پسکوه" به یک دستگاه تریلی نفت کش مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن این کامیون در بازرسی از آن مقدار ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ نوری فرید با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی کشور را تهدید می‌کند، از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف سوخت سوخت قاچاق سیب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد که تعداد ۴ دستگاه خودرو با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو، تعداد ۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارک‌های مختلف، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی‌های خارجی شانی و ۵۰۰ بسته انواع کاپوچینو (گوددی) که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را ۶ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 6088057

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق