Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:21:13 GMT

افزایش ۷۴ درصدی ورود خودرو به گیلان از محور رودبار

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۲۸۳۷

افزایش ۷۴ درصدی ورود خودرو به گیلان از محور رودبار

سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترافیک ورود مسافر به استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارهای دستگاه‌های تردد شمار بیش از ۷۲ هزار خودرو از شش محور ورودی به استان گیلان وارد شده است.

وی به افزایش ۴۳ درصدی ورود خودرو به استان گیلان در مقایسه با روز گذشته اشاره کرد و افزود: از این تعداد بیش از ۵۰ هزار خودرو از محور رودبار به استان گیلان وارد شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه این تعداد خودرو طی ۲۴ ساعت از این محور به استان وارد شده‌اند، گفت: در مقایسه با روز گذشته شاهد افزایش ۷۴ درصدی ورود خودروها از محور رودبار به استان گیلان بودیم.

وی با اشاره به اینکه رودبار، رودسر و آستارا از نظر رنگ بندی کرونایی در وضعیت نارنجی قرار داشته و ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به این شهرها ممنوع است، اضافه کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مدیریت با کرونا انسداد فیزیکی در محورهای ورودی وجود ندارد و دوربین‌های جاده‌ای به صورت هوشمند در حال اجرای طرح محدودیت هستند.

سرهنگ صفاری از همه هموطنان خواست با توجه به رنگ بندی شهرهای ورودی گیلان برنامه ریزی برای سفر به استان نداشته باشند، ادامه داد: مأموران پلیس راه و راهور در محورهای ورودی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دو محور ورودی استان گیلان، اضافه کرد: این محدودیت‌ها با توجه به تعطیلات و کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه محدودیت‌ها در دو محور جاده قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس در حال اجرا است، گفت: ورود تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی به استان گیلان ممنوع است.

وی افزود: تردد این خودروها تا ساعت ۲۴ امشب و روزهای سه شنبه ۱۳ مهر و جمعه ۱۶ مهر از ساعت ۸ تا ۲۴ در جاده قدیم رشت - قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس ممنوع است.

کد خبر 5320749

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه گیلان ترافیک ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه عزاداری 28 صفر کهگیلویه و بویراحمد گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا عکس استانها استان گیلان ورود خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟

پژو پارس با افزایش قیمت ۱۵۱ میلیون تومانی نسبت به اسفند ۱۴۰۲ مواجه شد.

تولید این خودرو قرار است تا پایان بهار ۱۴۰۳ ادامه داشته باشد، اما خریداران با یک چالش اساسی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این خریداران که تعدادشان تا ۱۰۰ هزار نفر هم می‌رسد باید ۵۰ درصد این خودرو را گران‌تر بخرند.

اعتراض خریداران پارس به افزایش قیمت‌ها کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پژو پارس که در ماه‌های اخیر حواشی زیادی ایجاد کرده بود این بار هم با افزایش قیمت کارخانه‌ای خود باعث اعتراض خریداران شد.

دریافت مجوز افزایش قیمت پارس

پژو پارس این خودروی پر حاشیه با دریافت مجوز افزایش قیمت رو‌به‌رو شد.

این مبالغ بدون در نظر گرفتن سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری و بیمه شخص ثالث است. 

بازارگرمی با جنجالی‌ترین خودروی ۱۴۰۳

در حال حاضر قیمت حواله‌های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. 

خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت‌های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد. 

شرایط فروش پارس ویژه فروردین ۱۴۰۳

ایران خودرو شرایط جدید خرید پارس در فروردین ۱۴۰۳ را به شرح زیر اعلام کرد.

منبع: روزگارخودرو

tags # پژو پارس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • سمپاشی باغ‌های رودبار علیه ملخ مراکشی
  • ماجرای افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس / خریداران چه کنند؟
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان