Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

بعد از کسب عنوان سومی جهان با سه طلا، سه نقره و یک برنز از سوی تیم ملی کشتی آزاد، پژمان درستکار گفت:

من این پیروزی و موفقیت‌های تیم ملی را به همه مردم که صاحب این پیروزی هستند تبریک گفته و امیدوارم از جامعه کشتی این بردها را بپذیرند.

به گزارش طرفداری؛ وی در مورد اینکه تنها با یک برد تیم کشورمان بر سکوی قهرمانی قرار می‌گرفت، تاکید کرد:

ما تیم جوان و با میانگین سنی 22 سال داریم ولی با این همه می‌توانستیم حتی در 61 و 70 کیلوگرم نتایج بهتری گرفته و شانس قهرمانی هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از نظر تیمی سه طلا، سه نقره و یک برنز کسب کردیم و تعداد طلاهای‌مان با آمریکا و روسیه برابر بود. این لطف خدا و اهل بیت است. جا دارد از شخص علیرضا دبیر تشکر ویژه‌ای داشته باشم که همه جوره حامی تیم بوده و امکانات لازم را در اختیارمان قرار داد و حاشیه را از تیم دور کرد. خسته نباشیدی هم به کادرفنی و همه کشتی گیران‌مان می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتر باشد.

درستکار از نام بردن کشتی گیری که توقعات را برآورده نکرده، خودداری کرد و گفت:

کام مردم را تلخ نکنیم، همه زحمت خودشان را کشیدند، اینکه با یک برد قهرمان می‌شدیم، اما و اگرهای ورزش هست. ما باید خوشحال باشیم که این نتیجه بسیار خوب و تاریخی را گرفتیم و فراموش نکنیم چند تا دستاورد مهم در این مسابقات داشتیم. من از بچه‌ها خیلی راضی‌ام و تا لحظه آخر می‌جنگیدند، برنده و بازنده همه خوب بودند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آنالیز حریفان سنتی و پیروزی مقابل آنها تصریح کرد:

این جای بحث بیشتری دارد، اما در 40 روز گذشته برای طاها آکگول، پتریاشویلی، نایفونوف، دیوید تیلور و جیدن کاکس برنامه و آنالیز دقیق داشتیم، سایر حریفان هم آنالیز شده بودند، اودیکادزه که گلیج او را در مبارزه یک طرفه برد، آنالیز شده بود. امیدوارم که مردم از این جوانان دلاور رضایت داشته باشند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت؛ تقدیم به مردم جویبار سفر رییس فدراسیون فوتبال و دوستان با فرست کلاس به امارات افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! مدیران یونایتد در چه صورتی حکم اخراج سولسشر را امضا می کنند؟ سر الکس فرگوسن علیه سولسشر: رونالدو باید مقابل اورتون فیکس بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد