Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل مرد جوان در تهرانپارس رخ داد. قتل میان دو گروه از کارگران بود. قتل مرد جوان به خاطر درگیری با مردی بود که به عمویش فحاشی می کرد.قتل مرد جوان با ضربه چاقو اتفاق افتاد . تحقیقات برای دستگیری  عامل قتل مرد جوان در دست پیگیری است.

به گزارش رکنا، ساعت ۴:۴۷ عصر یکشنبه ۱۱ مهر مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس محمد وهابی از نزاعی مرگبار خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.

درگیری در یک مرکزبازیافت رخ داده بود. مقتول پسر جوانی بود که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. در تحقیقات میدانی، مشخص شد که درگیری بین دو گروه از کارگران رخ داده است. گروهی که یک طرف دعوا مقتول و دوستش بوده و طرف دیگر این نزاع خونین قاتل و ۵ نفر از رفیق‌هایش بودند.

ماجرای قتل مرد جوان در تهرانپارس چه بود؟

عاملان درگیری کارگران مرکز بازیافت بودند که باهم دعوایشان شده و در نهایت عامل جنایت دست به چاقو شده بود. دوست مقتول در تحقیقات گفت: داخل مرکز بودیم که عامل جنایت به عموی مقتول فحاشی کرد. مقتول هم به طرفداری از عمویش که در محل نبود با قاتل درگیر شد. درگیری بالا گرفت و قاتل با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه دوستم زد. زمانی که دوستم روی زمین افتاد، او فرار کرد.قاتل و چهار همدستش از محل متواری شده و یکی از همدستان او و دوست مقتول بازداشت شده بودند.به‌دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت، تحقیقات برای دستگیری قاتل و همدستان متواری اش در دستور کار کارآگاهان اداره دهم‌ پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل قتل در تهرانپارس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سارا و نیکا دنیا جهانبخت سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا فرقانی بهاره رهنما بازار آزاد فال بهاره رهنما بازیگر ایرانی قتل مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دیلم دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره درگیری و نزاع منجر به قتل یکی از شهروندان در بخش امام حسن (ع)، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات و اقدامات پلیسی پس از شناسایی هویت قاتل و همدستانش، آنها را در کمتر از ۱۸ ساعت در مخفیگاه خود طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه علت و انگیزه قتل، درگیری با مقتول به دلیل اختلاف و نزاع بر سر محل استقرار قایق‌های مسافربری تفریحی نوروزی در دریا بوده است، خاطر نشان کرد: متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار صالحی با تاکید بر اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان در تلاش بوده و در برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ گونه تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

کد خبر 6063477

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • ماجرای قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی چه بود؟
  • قتل مرد جوان در اتاقک نگهبانی
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر/ قاتل، همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد