Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- پیشرانه 8 سیلندر در صنعت خودرو همواره نماینده حسی از قدرت و هیجان بوده است. زمانی که درباره خودروی 8 سیلندر صحبت می کنیم، این محصول بطور خودکار در سطحی بالاتر از نمونه های 4 سیلندر و 6 سیلندر قرار می گیرد و به نوعی جایگاه برتری را در اختیار دارد حتی اگر مشکلاتی مانند مصرف بالا یا استهلاک بیشتر قطعات را همراه داشته باشد!

اما در این مطلب، یک 8 سیلندر را معرفی می کنیم که در شرایط نامتعارفی باید قابلیت های خود را به نمایش بگذارد! زیرا براساس ادعای "استرند کرفت"(مالک طرح)؛ با اولین جت اسکی مجهز به موتور 8 سیلندر ملاقات خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وسیله لوکس از موتور 8 سیلندر شلبی دیتونا جی تی 6.2 لیتری 600 اسب بخاری استفاده خواهد کرد. این پیشرانه با سیستم خنک کننده اختصاصی دمایش کنترل می شود.

نکته جالب در رابطه با طراحی جت اسکی استرند کرفت به شباهت آن با سوپراسپرت هایی مانند بوگاتی ویرون و ... مربوط می شود.

از امکانات اختصاصی دیگر می توان به سیستم استریو، نمایشگر 15  اینچی لمسی که تمامی فعالیت های پیشرانه و سیستم صوتی را نمایش می دهد، پنل های تزئینی چوبی، دوربین زیرآب و ... اشاره کرد.

در رابطه با زمان تولید انبوه و قیمت احتمالی آن اطلاعاتی ارائه نشده اما قطعا برچسب قیمت کهکشانی همراه خواهد داشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: 8 سیلندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان

آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در دانشگاه فرهنگیان در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و در مرحله دوم کنکور که تیر ماه ۱۴۰۳ است، پذیرش دانشجو معلم برای دانشگاه فرهنگیان و رجایی انجام نخواهد شد.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون نیز آذرماه ۱۴۰۲ صورت گرفته و پایان یافته است. آزمون فرهنگیان دفترچه اختصاصی دارد که مربوط به شایستگی‌های معلمی است یعنی داوطلبان باید علاوه بر دفترچه سؤالات در هر گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی و انسانی) به دفترچه گروه فرهنگیان هم پاسخ دهند.

میزان تأثیر و سهم نمرات در پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان به صورت ۵۰ درصد سوابق تحصیلی، ۲۵ درصد آزمون اختصاصی (شامل ۱۵ درصد نمرات آزمون سراسری و ۱۰ درصد آزمون اختصاصی گروه فرهنگیان) و ۲۵ درصد مربوط به ارزیابی شایستگی‌های معلمی خواهد بود.

ملاک معرفی داوطلبان به مرحله چند برابر ظرفیت ارزیابی شایستگی‌های معلمی در سال ۱۴۰۳، ۶۰ درصد نمره کل کنکور و ۴۰ درصد نمره کل دفترچه ویژه پذیرش دانشجو معلم خواهد بود.در ارزشیابی شایستگی معلمی که توسط وزارت آموزش و پرورش در طول سال برگزار می‌شود دو بخش شایستگی‌های عمومی و تخصصی متقاضیان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه آن تا دو سال معتبر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرینات بدنسازی اختصاصی مکس ورشتپن، قهرمان 3 دوره فرمول یک جهان / فیلم
  • عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره (+عکس)
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • تصاویر اختصاصی مهر از محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • توربو تیتان ۳؛ عجیب‌ترین کامیون آمریکا
  • با گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروساز خاورمیانه آشنا شوید +تصاویر
  • توربو تیتان 3 ؛ عجیب ترین کامیون آمریکا (عکس)
  • معرفی منهارت C63 S با ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۲ لیتر! (+عکس)
  • عکس| این ساعت یک میلیون دلاری از شهاب‌سنگ ساخته شده است