Web Analytics Made Easy - Statcounter

پادکست کافه چی به عنوان تنها پادکست اختصاصی فوتبال ایتالیا در این فصل از رقابت ها به بررسی هفتگی بازی های سری آ و فوتبال ایتالیا می پردازد. این پادکست را می توانید با نام "کافه چی" در تمام اپ های پادگیر بشنوید...

با مراجعه به لینک های زیر می توانید این قسمت از پادکست فوتبالی کافه چی را بشنوید:

گوگل پادکست  |  کست باکس  | اسپاتیفای

اپیزود هفتم پادکست کافه چی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اپیزود بازی های نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا و بازی های هفته هفتم سری آ ایتالیا را به همراه موضوعاتی جذاب مفصلا بررسی کردیم.
در ابتدا به مسائل داوری بازی میلان و اتلتیکو پرداختیم، به دیدار یوونتوس و چلسی رسیدیم و در پایان بخش لیگ قهرمانان وضعیت اینتر رو بررسی کردیم...


در بخش سری آ، هم به صورت فنی و هم تاریخچه ای دربی دلاموله رو بررسی کردیم که به بهانه پوستر این هفته تبدیل شد، از دیدار جذاب میلان و آتالانتا گفتیم و به سایر بازی ها پرداختیم...
در این بین تولد باشگاه بولونیا رو تبریک گفتیم و کمی در مورد تاریخچه این تیم صحبت کردیم و در پایان بعد از خوندن کامنت های منتخب هفته گذشته شنوندگان و صحبت از زلاتان ابراهیموویچ و مائورو کامرونزی، تیم ملی ایتالیا ر‌و به رقابت های لیگ ملت های اروپا بدرقه کردیم....

خلاصه اپیزود

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت؛ تقدیم به مردم جویبار سفر رییس فدراسیون فوتبال و دوستان با فرست کلاس به امارات افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! مدیران یونایتد در چه صورتی حکم اخراج سولسشر را امضا می کنند؟ سر الکس فرگوسن علیه سولسشر: رونالدو باید مقابل اورتون فیکس بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کافه چی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان

تهران- ایرنا- تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان