Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه سه تهران در مورد تابلو مخدوش شده کوچه «پنجشیر» توضیحاتی داد.

خبرگزاری میزان_ روز گذشته عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن اسم کوچه «پنجشیر» در منطقه سه تهران با اسپری سیاه رنگ مخدوش شده است. ماه گذشته شهرداری منطقه سه طبق مصوبه شورای شهر تهران تعدادی از کوچه‌های خیابان دکتر مصدق (نفت سابق) در نزدیکی بلوار میرداماد را به نام شهر‌هایی از افغانستان تغییر داد که یکی از کوچه‌ها به نام پنجشیر نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید جوانی شهردار منطقه سه تهران در گفت‌و‌گو با میزان در توضیح مخدوش شدن تابلو کوچه «پنجشیر» اظهار کرد: علت اصلی مخدوش شدن این تابلو در کوچه پنجشیر در دست بررسی است و شهرداری منطقه سه تهران پیگیر این موضوع است و تاکنون فردی که اقدام به مخدوش کردن تابلو کرده است پیدا نشده است.

وی افزود: شهرداری منطقه سه به محض اطلاع پیدا کردن از این موضوع سریعا تابلو را اصلاح کرد و در حال حاضر تابلو جدید با همان اسم «پنجشیر» در محل نصب شده است.

بیشتر بخوانید:
ورود افراد واکسینه نشده به مترو ممنوع می‌شود؟   انتهای پیام/ برچسب ها: شهرداری تهران تهران شهرداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران تهران شهرداری منطقه سه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن