Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست مشترک معاون قوه قضائیه و معاون توسعه ملی و منطقه‌ای وایپو مطرح شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در حاشیه سومین روز از شصت‌ و ‌دومین سری نشست‌های سالانه مجمع عمومی سازمان جهانی مالکیت معنوی، دکتر خدائیان معاون و سخنگوی قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با معاون مدیرکل وایپو در بخش توسعه ملی و منطقه‌ای دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست، دکتر خدائیان خواستار همکاری‌های نزدیک وایپو با جمهوری اسلامی ایران در زمینه ایجاد دفتر خارجی وایپو در کشورمان با توجه به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ملی؛ پیگیری روند پیشرفت کار و اثربخشی پروژه تیسک؛ کمک به ایجاد مرکز آموزش مالکیت معنوی و برگزاری مدارس تابستانه وایپو به زبان فارسی در منطقه با مرکزیت ایران گردید.


معاون مدیرکل وایپو در بخش توسعه ملی و منطقه‌ای، ضمن اشاره به این‌که شرایط کنونی برای تعامل با ایران بسیار مناسب است، بیان داشت: به زودی فرآیند اجرایی کردن پروژه تیسک در ایران آغاز خواهد شد.


وی در خصوص ایجاد مرکز آموزش مالکیت معنوی در ایران و برگزاری دوره‌های آموزشی که به گفته دکتر خداییان جز اولویت‌های این مرکز است، با استقبال از ایجاد یک focal point آموزشی در مرکز مالکیت معنوی، افزود: وایپو آمادگی دارد تا با همکاری این مرکز، دوره‌های آموزشی تابستانه (summer school) را برای دانش‌آموزان کشورهای فارسی‌زبان منطقه برگزار نماید.


در ادامه این نشست، دکتر خدائیان به ظرفیت‌های خوب ایران در زمینه کسب‌وکارهای خلاق و دانش محور و ضرورت حمایت از این کسب‌و‌کارها و ارائه آموزش به آنان در جهت استفاده بهینه از دارایی‌های فکری خود اشاره داشت.


معاون توسعه ملی و منطقه‌ای وایپو، در این رابطه بیان داشت وایپو این آمادگی را دارد تا با ارائه آموزش‌های پروژه محور، از شرکت‌های کوچک و متوسط و کارآفرینان ایرانی جهت ورود به بازارهای جهانی حمایت نماید.


در پایان مقرر گردید مرکز مالکیت معنوی سازمان، موارد مطرح شده را از طریق بخش‌های مربوط وایپو پیگیری نماید.


گفتنی‌ است در این نشست، رئیس مرکز مالکیت معنوی سازمان، مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه وایپو، و همچنین مشاور این بخش نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور وایپو توسعه ملی و منطقه ای مالکیت معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهدی رحمان زاده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: همزمان با مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام در پایگاه‌های کمیته امداد سراسر استان ادامه دارد.

وی با اشاره به استقرار ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در شب‌های قدر در استان افزود: در ایام ماه مبارک رمضان پایگاه‌های حامی یابی در مساجد، حسینه‌ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند و تا ایام عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

رحمان زاده گفت: در حال حاضر ۱۴ هزار و ۴۲۹ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند که توسط ۵۶ هزار و ۷۹۰ حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام و محسنین در طرح اکرام ثبت نام کند گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی ۱۰۰ هزار ریال می‌باشد و البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور را به میزان دلخواه و بر اساس توانایی خود افزایش دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران افزود: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • دستگاه قضایی مقابل زمین خواری ۳۰۰۰ میلیارد تومانی در گیلان ایستاد/ خدائیان: سازمان بازرسی جلوی تصرف غیرقانونی عرصه موسوم به برکه پریان به مساحت ۸۳۴۰۹ مترمربع را گرفت/ سند تک برگ به نام دولت صادر شد
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فلات ایران؛ نقطه آغاز جمعیت‌های اوراسیا و مرکز مهاجرت اولیه انسان‌های برتر
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند