Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@12:40:49 GMT

کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کنگان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۶۷۶۴

کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در کنگان

ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندر کنگان با توقیف یک فروند شناور باری خبر داد.

سرهنگ یدالله با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار کرد: در مدت ده شبانه‌روز، دریابانان با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور در اسکله نخل‌تقی و احتمال تخلیه غیر مجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کالاهای شناور به صورت حرفه‌ای و در قالب کالاهای ملوانی جاسازی شده بود و شامل ۸ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه قایق یاماها جت توربو، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین، ۱۰۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۲۳۰ عدد قطعات کامپیوتر، ۲۵۲هزار عدد قرص نیروزا، ۹هزار کیلوگرم پودر نیروزا، ۲۲هزار بطری شربت نیروزا، ۶ دستگاه لوازم پزشکی، ۲۳۴ دستگاه دوربین مدار بسته، ۵هزار عدد لوازم جانبی موبایل، ۶میلیون و ۶۱۴ هزار لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۴۵ دستگاه رسیور، ۳۲۸ هزار برگ پاسور، ۳هزار ثوب پوشاک و صدها قلم کالا مشاهده که برآورد میزان کشفیات کالای موجود برابر نظریه کارشناسان به ارزش ۱۰۵ میلیارد تومان می‌باشد.

فرمانده مرزبانی بوشهر بیان کرد: در این راستا ۶ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شرفی خاطرنشان کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزباني کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد

  به گزارش جام جم آنلاین بیژن بهرامی گفت : همزمان با طرح نظارتی نوروزی ۸۰۰ میلیون ریال لوازم یدکی قاچاق در استان کشف شد

 

وی افزود: کالاهای قاچاق در بازرسی‌های از سطح واحدهای صنفی خرده فروشی در سطح استان چهارمحال و بختیاری کشف و جمع‌آوری شده است

 

 معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این رابطه هفت متخلف پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف ۳۲ هزار و ۳۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز آبی
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل عسلویه