Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالغفور سنگری  رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: محمدرضا تازه‌رو نماینده سیستان و بلوچستان در رقابت‌های بین‌المللی قوی‌ترین مردان امارات عنوان سوم را از آن خود کرد.

عبدالغفور سنگری افزود: این ورزشکار ایرانشهری نماینده سیستان و بلوچستان به همراه تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها شرکت و برای کشور افتخارآفرینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: مقام سوم رقابت‌های بین‌المللی قوی‌ترین مردان در دبی و کسب رتبه نخست در میان ورزشکاران اعزامی از ایران از مهمترین عناوین کسب شده توسط این ورزشکار موفق سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ایرانشهر گفت: تازه رو با کسب مقام سومی رقابت‌های بین‌المللی و مقام نخست در تیم ملی اعزامی از کشورمان نشان داد شایستگی کسب جایگاه قوی‌ترین مردان ایران را دارد و امیدوارم این هدف در آینده نزدیک تحقق یابد.

محمد رضا تازه رو گفت: خوشحالم که به عنوان یک سیستانی و بلوچستانی توانستم دل مردم کشور خصوصآ استان را شاد کنم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان قوی ترین مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

نماینده کشورمان به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شده است که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیور مردان ایران گنبد آهنین اسرائیل را به لانه سست عنکبوت مبدل می کنند
  • استقبال از هفته کار و کارگر با مسابقات متنوع ورزشی در استان البرز
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • صعود مستقیم کانوی دونفره مردان به فینال/صعود علی آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • صعود کانوی دونفره مردان و‌ علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر