Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@13:47:22 GMT

سیر تا پیاز قیمت‌ها در تره بار +جدول

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۷۲۵۷

سیر تا پیاز قیمت‌ها در تره بار +جدول

یک مقام مسئول گفت: با توجه به واردات موز تنها در قبال صادرات سیب، نرخ هر کیلو محصول با افزایش چشمگیر به ۳۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش مشرق، مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار  با اشاره به تاثیر گرانی موز بر بازار میوه اظهار کرد: با توجه به مشکلات واردات و گرانی موز، قیمت میوه افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید سیب به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن می رسد

او افزود: بارها به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی اعلام کردیم که اگر مسئولان در قبال صادرات سیب تنها اجازه واردات موز را دهند، این امر منجر به گرانی موز و سایر میوه ها در بازار می شود. کما اینکه هم اکنون قیمت هر کیلو موز به ۳۰ هزار تومان رسیده است.

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو انار شیراز را ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو انجیر زرد ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، انگور بی دانه سفید ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان، انگور شاهانی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان، آلو سانترال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان، خیار اصفهان ۴ تا ۷ هزار تومان، خیار بوته ای ۶ تا ۱۱ هزار تومان، خیار گلخانه ۶ تا ۱۰ هزار تومان و بِه ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلوگرم انار شیراز ۱۵ تا ۲۲ هزار تومان انجیر زرد ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان انگور بی دانه قرمز ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان انگور بی دانه سفید ۱۲ تا ۱۸ هزار تومان آلو سانترال ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان خیار اصفهان  ۴  تا ۷ هزار تومان خیار بوته ای ۶ تا ۱۱ هزار تومان خیار گلخانه ۶ تا ۱۰ هزار تومان به ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر هر کیلو سیب گلاب پاییزه با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، سیب زرد لبنانی ۹ تا ۱۵ هزار تومان، شلیل شبرنگ سیبی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، گلابی بیروتی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان، لیموشیرین ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان، نارنگی انشو ۸ تا ۱۳ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، هلو انجیری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان و هلو زعفرانی ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب سود منطقی در خرده فروشی ها عرضه می شود.

او قیمت کنونی هر کیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: امسال کشت هندوانه به علت مشکلات کم آبی نصف سال گذشته بود، هم اکنون عرضه هندوانه از بهبهان و همدان در حال انجام است که با عرضه محصول از اهواز و دزفول  بازار متعادل می شود.

محصول قیمت هر کیلوگرم سیب گلاب پاییزه ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان سیب زرد لبنانی ۹ تا ۱۵ هزار تومان شلیل شبرنگ سیبی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان گلابی بیروتی ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان لیموشیرین ۱۲ تا ۱۷ هزار تومان نارنگی انشو ۸ تا ۱۳ هزار تومان نارنگی تخم ژاپنی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان هلو انجیری ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان هلو زعفرانی ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان موز ۳۰ هزار تومان هندوانه ۳ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان

دارایی نژاد قیمت هر کیلو بادمجان دلمه را ۳ تا ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو بادمجان قلمی ۴ تا ۶ هزار تومان، بادمجان گلخانه ۸ تا ۱۲ هزار تومان، بامیه ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان، پیاز قرمز ۵ تا ۶ هزار تومان، پیاز زرد ۴ تا ۵ هزار تومان، سیب زمینی نو ۴ تا ۵ هزار تومان، فلفل شیرین ۱۰ و ۱۲ هزار تومان و کدو حلوایی ۳ تا ۶ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلوگرم بادمجان دلمه ۳ تا ۵ هزار تومان بادمجان قلمی ۴ تا ۶ هزار تومان بادمجان گلخانه ۸ تا ۱۲ هزار تومان بامیه ۱۰ تا ۱۶ هزار تومان پیاز قرمز ۵ تا ۶ هزار تومان پیاز زرد ۴ تا ۵ هزار تومان فلفل شیرین ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان

این مقام مسئول قیمت هر کیلو کدو حلوایی را ۳ تا ۶ هزار تومان، کاهو پیچ سالادی را ۷ تا ۱۰ هزار تومان، کاهو رسمی را ۵ تا ۷ هزار تومان، گوجه فرنگی را ۴ تا ۶ هزار تومان، لوبیا سبز را ۷ تا ۱۰ هزار تومان، لیموترش جهرم را ۱۰  تا ۱۵ هزار تومان و لیموترش سنگی را ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

او قیمت کنونی هر کیلو هویج در میدان مرکزی را ۹ تا ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم ازدیاد عرضه، تقاضا در بازار کاهش یافته است.

محصول قیمت هر کیلوگرم کدو حلوایی  ۳ تا ۶ هزار تومان کاهو پیچ سالادی  ۷ تا ۱۰ هزار تومان کاهو رسمی ۵ تا ۷ هزار تومان گوجه فرنگی ۴ تا ۶ هزار تومان لوبیا سبز  ۷ تا ۱۰ هزار تومان لیموترش جهرم ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان لیموترش سنگی ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان هویج ۹ تا ۱۲ هزار تومان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی ادامه داد: امسال تولید مرکبات استان مازندران به ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن و سیب از استان های مختلف به ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن می رسد که با این وجود تا اسفند مشکلی در بازار نداریم.

او از آغاز برداشت نارنگی خبر داد و گفت: برداشت پرتقال هم از اول آذر آغاز می شود که با توجه به شرایط مساعد تولید کمبودی در عرضه نداریم.

این مقام مسئول در پایان درباره آخرین وضعیت بازار در ایام تعطیل تصریح کرد: با توجه به فراوانی عرضه و ذخایر سردخانه، نوسانی در بازار نخواهیم داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان واردات موز بازار میوه صادرات سیب میوه قیمت میوه میوه و تره بار میادین تره بار محصول قیمت هر کیلوگرم تومان اعلام کرد و گفت هزار تومان اعلام ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان قیمت کنونی هر کیلو ۷ تا ۱۰ هزار تومان ۴ تا ۶ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان تا ۷ هزار تومان تا ۵ هزار تومان انگور بی دانه هزار تومان میدان مرکزی ۳ تا ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح ذیل است؛

هر کیلوگرم آناناس طلایی ۱۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پاپایا (تولید داخل) ۷۰ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال آبگیری ۱۳ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال ۲۲ هزار تومان

هر کیلوگرم پرتقال توسرخ ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم توت فرنگی ۱۰۵ هزار تومان

هر کیلوگرم خرما خارک خوشه‌ای ۴۸ هزار تومان

هر کیلوگرم خیار کوتاه بذر اصفهان مینی و خاردار ۱۸ هزارتومان

هر کیلوگرم خیار گلخانه‌ای ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم زنجبیل تازه ۱۶۰ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب زرد لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیب قرمز لبنان ۳۱ هزار تومان

هر کیلوگرم گریپ فروت ۱۸ هزار تومان

هر کیلوگرم کیوی ۵۲ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع طالبی ۱۹ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموشیرین ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم لیموترش ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد بالای ۱۳۰ گرم ۶۷ هزار تومان

هر کیلوگرم موز هر عدد زیر ۱۳۰ گرم ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارگیل ۶۲ هزار تومان

هر کیلوگرم نارنگی کینو ۳۵ هزار تومان

هر کیلوگرم هندوانه بالای ۴ کیلوگرم ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم هندوانه زیر ۴ کیلوگرم ۸,۹۰۰ تومان

کد خبر 6079724

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بازگشت رونق به بازار برنج ایرانی | هر کیلو برنج ایرانی و خارجی چند؟
  • بازار برنج ایرانی رونق یافت | هر کیلو برنج ایرانی و خارجی چند؟