Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با بیان اینکه سه هزار و ۴۸۰ عملیات پلیسی در سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون انجام شده است اظهارداشت: ۷۹ فقره درگیری با قاچاقچیان موادمخدر انجام که در این درگیری‌ها ۹ نفر از این افراد به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: نیروی انتظامی به قاچاقچیان موادمخدر مجال این را نخواهد داد که در عمق کشور بتوانند موادافیونی این بلای خانمان‌سوز را توزیع کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۸ قبضه سلاح جنگی و ۴۴۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توسط نیروی انتظامی در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر در این استان در ۶ ماهه امسال کشف شده است.

وی تصریح کرد: دستگیری اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سردار طاهری اظهارداشت: همچنین در این مدت شاهد افزایش ۱۰ درصدی کشف انواع سلاح، افزایش ۱۸ درصدی دستگیری باند قاچاق سلاح و شاهد کاهش ۱۶ درصدی وقوع تیراندازی در سیستان و بلوچستان هستیم.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در وقوع کل جرائم ۱۴ درصد نسبت به پارسال کاهش داشتیم و درصد افزایش برخی جرائم در این استان بسیار ناچیز بوده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شاهد کاهش ۲۰ درصدی جرائم به عنف، افزایش پنج درصدی کل سرقت‌ها، افزایش ۱۸ درصدی کشف سرقت منازل و خودرو، افزایش ۱۲ درصدی کشف قتل، و افزایش ۹ درصدی دستگیری قاتلان در ۶ ماهه نخست امسال در این استان هستیم.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: امسال برای تحقق شعار سال تامین مواد اولیه و تسهیلات مورد نیاز تولید از اولویت‌های اجرایی صمت است.
رحمتی با تاکید بر افزایش ۱۲ درصدی تولید محصولات صنعتی مهم در مجموع گفت: چهارمحال و بختیاری در یک سال اخیر با تولید ۱۳۴هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی شاهد رشد ۶ درصدی این کالا و در زمینه لوازم خانگی ۲۵ درصد رشد داشته است.
فضل الله رحمتی افزود: این استان با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون مترمربع چادر مشکی ۱۹ درصد رشد داشته است.
وی همچنین با اشاره به رشد ۱۰ درصدی تولید نخ پلی استر و ۸ درصدی روغن نباتی گفت: رشد در حوزه صنعت بیانگر رونق تولید است.
رحمتی گفت: با افزایش ۲۷ درصدی استخراج مواد معدنی، وصول حقوقی دولتی معادن هم ۹۲ درصد رشد داشته است.
مدیرکل صمت استان همچنین به تولد دوباره ۱۶ واحد صنعتی و معدنی راکد در یکسال اخیر اشاره کرد و گفت: با احیا این واحد‌های صنعتی ۳۷۵ شغل ایجاد شده است. رحمتی گفت: این طرح‌های احیاء شده در زمینه انواع پارچه پلی استر و پنبه، سیم و کابل مسی، ژنراتور، کنستانتره پروتئینی سویا، انواع کمد و قفسه فلزی، سوله و اسکلت، انواع شمش فولادی، ادوات کشاورزی، خمیر مایه، سنگ لاشه، تیرچه بلوک، بسته بندی خشکبار و خمیر مایه است.

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور