Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرفیع سلطانزاده معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: در راستای اجرای آیین نامه ماده ۲۲ و ۲۳ قانون نظام صنفی می‌بایست با انقضاء دوره هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی، هرچهارسال یک بار انتخابات جهت تعیین اعضاء هیات مدیره جدید برگزار شود که درهمین ارتباط در مدت ۶ ماهه امسال تعداد ۱۰ انتخابات به صورت الکترونیکی در سطح استان، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:از تعداد انتخابات انجام شده در این مدت ۴ مورد مربوط به مرکز استان و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان می‌باشد.

سلطانزاده اعلام داشت:در این بازه‌ی زمانی انتخابات اتحادیه نانوایان و اغذیه فروشان در ۲۴ فروردین ماه در شهرستان هیرمند، انتخابات اتحادیه پارچه فروشان در ۲۰ اردیبهشت ماه در چابهار، انتخابات اتحادیه فلزکاران در ۲۸ اردیبهشت ماه در زاهدان، انتخابات ۲ اتحادیه خواربارفروشان و اتحادیه تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل در ۱۱ خردادماه در شهرستان سرباز، انتخابات اتحادیه مصالح ساختمانی در ۲۰ مردادماه در زاهدان، انتخابات اتحادیه لوازم خانگی، خرازی، خیاطان وپارچه فروشان در ۸ شهریورماه در شهرستان خاش، انتخابات اتحایده فروشندگان و سازندگان طلا، جواهرونقره در ۱۴ شهریورماه در زاهدان، انتخابات اتحادیه طلا، جواهر، عکاسان و خدمات رایانه در ۱۵ شهریورماه در خاش و انتخابات اتحادیه خیاطان و خشکشویی در ۱۸ شهریورماه در شهرستان زاهدان برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن انتخابات اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد

امتداد - محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های "ایرانیان پوشش" شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، سید محمد کریمی؛ رییس کل اسبق بیمه مرکزی و دبیر کل سابق سندیکای بیمه‌گران به عنوان رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های ایرانیان پوشش انتخاب شد.

ایرانیان پوشش در  سیزده اذر سال ۱۳۹۱ با شعار ایستگاه نوآوری صنعت بیمه منهای فروش تاسیس شد که تاکنون اقدام به راه اندازی دوازده شرکت زیر مجموعه کرده است.

شرکت ارزیابان ایرانیان پوشش، شرکت فناوری سناپ، امداد خودرو، مرکز آمبولانس خصوصی، موسسه آموزشی اندیشکده بیمه، موسسه حقوقی بیمه گران دادگر بیمه، موسسه افسران تحقیق همیار بیمه، اتاق داوری دادرس بیمه، موسسه اکچوئری آزاد وداده کاوی کنکاش بیمه ، موسسه پیشخوان امین پوشش، خدمات رفاهی آژانس بیمه و تضمین خودرو برخی از مجموعه‌های فعال در این هلدینگ به شمار می روند.

همچنین ابراهیم ایران نژاد کماکان به عنوان مدیرعامل و نائب رییس هیات برای دو سال دیگر انتخاب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • دور دوم انتخابات در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس در ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد