Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:01:43 GMT

آیا مسافرت با کارت واکسن مجاز است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۱۸۹

آیا مسافرت با کارت واکسن مجاز است؟

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: طبق مقررات و مصوباتی که ستاد ملی مقابله با کرونا در ارتباط با سفر به ما ابلاغ کرده مبنی بر این است که ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصوبات جدیدی مبنی بر تردد و انجام سفر با کارت واکسیناسیون به ما ابلاغ نشده و طبق مصوبات گذشته در حال انجام ماموریت‌های خود هستیم.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، تصریح کرد: خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی کماکان ممنوع است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در شهر‌های گروه بندی زرد و آبی محدودیت ترددی نداریم، همچنین محدودیت تردد شبانه کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

تردد روان در محور‌های شمالی کشور/ ترافیک در آزادراه کرج - تهران سنگین است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که یک پاس بلند عمقی می‌توانست لوئیز دیاز را در موقعیتی عالی قرار دهد و با دروازه‌بان تک به تک شود، اما ایساک هین، مدافع وسط آتالانتا با دستش مانع عبور توپ و رسیدنش به دیاز شد تا موقعیت از دست برود.

به‌نظر می‌رسید که هند هین عمدی است اما داور او را با یک کارت زرد جریمه کرد. این در حالیست که هواداران لیورپول در فضای مجازی معتقدند داور باید او را اخراج می‌کرد زیرا مانع خلق یک فرصت بزرگ گلزنی شده است.

هواداری نوشته:«تصمیم عجیب داور. او با هند مانع تک به تک شدن دیاز شد و تنها یک کارت زرد گرفت.»

هوادار دیگری گفت:«آیا این جلوگیری از یک موقعیت بزرگ گلزنی نیست؟ ممکن است یک کارت قرمز سخت‌گیرانه باشد، اما در هر حال باید یک قرمز باشد، نه؟»

کاربری گفته:«حدس می‌زنم در اروپا هر چیزی قابل قبول است. آخرین دفاع توپ را با دست دفع کرد اما هنوز در زمین است.»

هواداری نوشت:«این داور برای لیگ برتر عالی است.»

کاربر دیگری در این مورد نوشته است:«تنها چیز خوب درباره اخراج نکردن بخاطر این هند این است که از دست رفتن یک فرصت بزرگ دیگر را نمی‌بینیم.»

دیگر خبرها

  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • آتالانتا و لطف داور: کارت زردی که قرمز بود!
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال