Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مهدی احدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی و عزاداری ایام پایانی ماه صفر که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) ورامین و با حضور آحاد مردم، مسئولین و طلاب این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: مهارت‌های علمی آیت الله حسن زاده آملی زبانزد بود، سالک توحیدی شدن یک افتخار است، کسانی که اهل علم هستند به علم اهل بیت (ع) توجه می‌کنند تا سالک توحیدی شوند، سالک توحیدی یعنی اینکه خدا مرا بپذیر و این بهترین علم است و ایشان دارای چنین ویژگی‌های بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علامه حسن زاده آملی در سیر معنوی آدم عادی نبود، در همه موارد در مسیر سیر بود در علوم، اندیشه و توحید در مسیر بود.

این استاد حوزه جامعه فعلی را فاقد تقرب معقول دانست و تصریح کرد: جامعه ما دنبال پول خرد رفته است و از علوم حوزه، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و کتاب‌های عالمان دینی فاصله گرفته است، تقرب محسوس طرفدار دارد و تقرب معقول که درک حقایق است در حاشیه رفته است بدانیم که فقه عمر را طولانی می‌کند.

احدی به طلاب حوزه نیز توصیه‌ای داشت و در این خصوص اظهار کرد: باید زبان اهلبیت (ع) را خوب بشنویم و درک کنیم تا بعداً بتوانیم از حق این بزرگواران دفاع کنیم و سعی کنید بیشتر فقه را دریابیم.

وی با ذکر این نکته علامه حسن زاده آملی پیرو محض ولایت و مدافع قاطع رهبری معظم بود، گفت: همگان می‌بایست، پیرو ولایت فقیه بوده و در همه مراحل زندگی از ولایت فقیه تبعیت داشته باشیم.

این شاگرد آیت الله حسن زاده آملی در پایان بیان داشت: آیت الله محمودی امام جمعه شهرستان ورامین از علمای بزرگ این دیار هستند و خدمات ارزنده و ماندگار ایشان چه در سطح علمی و چه در سطح معنوی و اخلاقی در تاریخ این منطقه، در یادها و یادگارها به عنوان نقطه عطف خواهد ماند.

کد خبر 5321166

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی احدی علامه حسن زاده آملی حوزه علمیه ورامین ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا مشهد حسن زاده آملی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی



به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت دکتر پرویز داوودی عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.
مرحوم دکتر پرویز داوودی انسانی فرهیخته، مومن و دارای فضائل اخلاقی و از اعضا و همکاران فعال مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند که در طول زندگی خود منشاء خدمات فراوان از جمله آثار تحقیقاتی ارزشمند بوده اند.
اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام ، همکاران و دوستان و علاقه مندان، بویژه خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال ضمن درخواست رحمت و مغفرت الهی، صبر وبردباری بازماندگان را مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

دیگر خبرها

  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • اهتمام مربیان و استاد یاران حلقه‌های صالحین تقویت باور‌های دینی در جامعه
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است