Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:04:32 GMT

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه مورد نظر اینتر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۹۵۸

بارسلونا به دنبال ربودن گزینه مورد نظر اینتر

بارسلونا در تلاش برای تغییر نظر آندره اونانا، دروازه بان 25 ساله و کامرونی آژاکس در آخرین لحظه است.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آندره اونانا با تیم هلندی در انتهای این فصل به پایان می رساند و او از تاریخ اول ژانویه آزاد است تا در مورد تیم آینده خود مذاکره کرده و حتی رسما به توافق برسد. حالا نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد مدیران باشگاه بارسلونا چندین بار برای جذب دروازه بان وارد عمل شده و این بار از همیشه جدی تر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته آنذره اونانا پیشنهادات جالب دیگری مانند اینتر، ناپولی، اتلتیکو مادرید و المپیک لیون نیز دارد و حتی مدیران نراتزوری به توافق هایی نیز برای جذب این سنگربان دست یافته اند.

 

 

اما به نظر می رسد باشگاه بارسلونا در 24 ساعت اخیر مذاکرات دوباره خود برای جذب آندره اونانا را آغاز کرده و به انتقال رایگان او در فصل آتی امیدوار است. این دروازه بان در آکاددمی لاماسیا رشد کرده و پنج سال را در باشگاه بارسلونا سپری کرده اسست. به همین علت آندره اونانا با فضای این تیم آشنا بوده و مدیران بلوگرانا نیز امیدوارند همین عامل او را به انتقال به بارسلونا نزدیک کند.

 

علیرغم توافق شفاهی با اینتر، نزدیکان آندره اونانا اعلام کردند هنوز او در مورد آینده به صورت قطعی تصمیم نگرفته و در حال بررسی شرایط است. البته این دروازه بان علاقمند است ابتدا اطلاعاتی در مورد آینده باشگاه بارسلونا و شرایط پروژه ورزشی این باشگاه در آینده پیدا کرده و بعد تصمیم نهایی خود را اعلام کند. شرایط مالی دشوار باشگاه بارسلونا باعث شده این تیم اولویت خود را روی جذب بازیکنان آزاد قرار دهد و به همین دلیل آندره اونانا در لیست خرید این تیم قرار گرفته است.

اینتر میلان آژاکس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان آژاکس بارسلونا باشگاه بارسلونا آندره اونانا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان پاری سن ژرمن بود و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند و شب تلخی را در مقابل هوادارانش سپری کند.

اخراج آرائوخو در نیمه اول و پنالتی‌ای که کانسلو در نیمه دوم به پی اس جی داد باعث شد که شرایط برای شاگردان ژاوی بسیار دشوار شود و تلاش آنها برای بازگشت به بازی نتیجه نداد و در نهایت این تیم با وجود کسب پیروزی در بازی رفت در این دیدار شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با اظهار داشت:« لیگ قهرمانان اروپا رقابتی واقعا فوق العاده است اما کاری که با شما می‌کند این است که باعث می‌شود عصبی شوید. گر اشتباهی انجام دهید باید تاوان آن را بلافاصله پرداخت کنید و به همین دلیل است که پیروزی و قهرمانی در این رقابت‌ها بسیار دشوار است چون شما حتی اجازه انجام یک اشتباه را هم ندارید.

آرائوخو نباید چنین خطایی را انجام می‌داد که در نهایت منجر به تصمیم داور برای اخراج او شد. این بازیکن باید اجازه می‌داد که دروازه‌بان تلاشش را برای مهار این توپ بکند نباید به باور این قدرت را می‌داد که او را اخراج کند.

اگر دمبله در شرایطی قرار داشت که می‌توانست به سمت دروازه شوت کند، من می‌توانستم کاری که کانسلو انجام داد را درک کنم اما او در گوشه محوطه جریمه بود. حتی اگر هم داور این صحنه را نمی‌دید، کمک داور ویدیویی می‌توانست متوجه شود که او پیش از آنکه با توپ برخورد داشته باشد با پا برخورد داشته است.

دیگر خبرها

  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • 4 گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران | حمله مستقیم به ایران چه پیامدی برای تل‌آویو و واشنگتن دارد؟
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • کونسیسائو چهار نفر را صدا زد: شما اخراجید!