Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:02:01 GMT

واکنش دلار به انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۹۲۱۴

واکنش دلار به انتصاب رئیس جدید بانک مرکزی

در بازار آزاد امروز قیمت دلار با ثبات نسبی همراه بود و در ساعات اولیه معاملات در کانال ۲۸ هزار تومان معامله می‌شد. اما با منتشر شدن خبر انتصاب علی صالح‌آبادی برای رئیس کل بانک مرکزی، بازار ارز واکنش کاهشی از خود نشان داد. قیمت دلار بعد از مشخص شدن زئیس کل بانک مرکزی کانال ۲۸ هزار تومان را از دست و به قیمت ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل بانک مرکزی مشخص شد

با وجود کاهش نرخ ارز در بازار آزاد بعد از این خبر، دلار فردایی در بازار آزاد همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. با توجه به تعطیلی بازارها در روز پنجشنبه ۱۵ مهر، باید دید نرخ ارز در هفته آینده با آغاز فعالیت رئیس جدید بانک مرکزی چه واکنشی نشان می‌دهد؟ آیا این روند نزولی قیمت که در ساعات اولیه رخ داد در هفته آینده ادامه‌دار است یا خیر؟

ثبات قیمت دلار درکانال ۲۸ هزار تومان / قیمت دلار امروز ۱۴ مهر چقدر شد؟

در بازار آزاد امروز دلار در کانال ۲۸ هزار تومان نوسان قیمت دارد ولی همچنان در کانال ۲۸ هزار تومان باقی مانده است. قیمت دلار در ساعات نزدیک ظهر ۱۴ مهر در بازار آزاد با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معامله شد.

نرخ ارز در صرافی ملی امروز با ۱۰۰ تومان افزایش ۲۷ هزار و ۵۸۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۲۷ هزار و ۴۷۴ تومان ثبت شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دلار رئیس جدید بانک مرکزی کانال ۲۸ هزار تومان بازار آزاد بانک مرکزی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟

به  گزارش صدای ایران، قیمت دلار در سومین روز هفته نوسان محدود ۱۰۰ تومانی داشت و در آخرین معامله روز دوشنبه در پله هفت کانال چهار از کریدور ششم بسته شد. بررسی بازار ارز حکایت از تعادل عرضه و تقاضا دارد، اما تقاضا نیز به اندازه‌ای نیست که به جریان‌سازی در بازار منتهی شود.

قیمت دلار از ابتدای هفته در کانال چهارم کریدور ششم معامله می‌شود و در دو روز اخیر تلرانس محدود ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی داشت.

ثبات دلار کوتاه‌مدت است
فعالان بازار ارز جو اخبار سیاسی را آرام توصیف می‌کنند و معتقدند نوسانات محدود درهم به بازار ارز خط داده است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند به صورت تکنیکالی بعد از افزایش‌های پیاپی و قابل توجه، با فرض ثابت بودن شرایط حال حاضر یک دوره ایستا و کوتاه‌مدت ثبات نرخ ارز، محتمل‌ترین حالت ممکن است. آنها براساس معیار‌هایی نظیر تورم، نرخ رشد حجم نقدینگی، حجم نقدینگی، رشد تولید ناخالص ملی در برابر ارز‌های خارجی روند افزایشی را برای قیمت دلار تصویر می‌کنند.


تتر به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت
قیمت درهم روز دوشنبه سوم اردیبهشت رشد ۱۰۰ تومانی داشت و با رقم ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان بسته شد. تتر با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و روی رقم ۶۵ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاد. قیمت پوند انگلیس با رشد ۱۳۰ تومانی روی رقم ۸۰ هزار و ۱۷۰ تومانی ایستاد. یورو نیز رشد ۱۲۰ تومانی داشت و با رقم ۶۹ هزار و ۲۴۰ تومان بسته شد.


گفتنی است اسکناس و حواله دلار در سومین روز اردیبهشت افزایش داشت و به ترتیب با رقم ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبات دلار کوتاه‌مدت است؟